Sivu 1/1

Lähetetty: 27 Huhti 2015, 04:30
Kirjoittaja Tonis1985
Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.

Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.

Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.

Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?

Lähetetty: 27 Huhti 2015, 08:41
Kirjoittaja 1340R86
Tonis1985 kirjoitti:Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.

Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.

Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.

Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?
Varmistanut että seoksen mitaus näytää oikeen,
virtaa riitää, tankin korvaus ilma kunnossa, huohotus kunnossa,
ajoitukset kohdilaan

Lähetetty: 27 Huhti 2015, 14:11
Kirjoittaja Tonis1985
1340R86 kirjoitti:
Tonis1985 kirjoitti:Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.

Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.

Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.

Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?

Varmistanut että seoksen mitaus näytää oikeen,
virtaa riitää, tankin korvaus ilma kunnossa, huohotus kunnossa,
ajoitukset kohdilaan

Nuo kaikki asiat varmistettu, paitsi ajoitukset, saako niitäki muka jollaki muutettua?

Tulpat tuli vaihdettua, ei vaikutusta.
Pakolämmöt on noin 420c ku tehot rupiaa tippumaan ja 10000rpm kohdalla 540c

Enää ei keksi mitää mitä vois kokeella.

Lähetetty: 27 Huhti 2015, 18:39
Kirjoittaja 1340R86
Tonis1985 kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
Tonis1985 kirjoitti:Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.

Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.

Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.

Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?
Varmistanut että seoksen mitaus näytää oikeen,
virtaa riitää, tankin korvaus ilma kunnossa, huohotus kunnossa,
ajoitukset kohdilaan
Nuo kaikki asiat varmistettu, paitsi ajoitukset, saako niitäki muka jollaki muutettua?

Tulpat tuli vaihdettua, ei vaikutusta.
Pakolämmöt on noin 420c ku tehot rupiaa tippumaan ja 10000rpm kohdalla 540c

Enää ei keksi mitää mitä vois kokeella.
Saa ajoituksia varsinkin säädetävillä pyörillä,
toimikos kunnolla aiemin siinä mistä kone on otettu,
kokeillut ilman putkia jos reikien porailu sattuisi tekemään jota kumaa

Lähetetty: 28 Huhti 2015, 10:28
Kirjoittaja jarim
Ettei olis nokkaketju päässyt hyppäämään hampailla ja sitä myöten ajoitukset pielessä?

Lähetetty: 28 Huhti 2015, 18:10
Kirjoittaja -Artsi-
PowerCommaria? Jos on niin se pois.

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 08:26
Kirjoittaja Tonis1985
Jakoketju tarkistettu, merkit kohallaan.
Puristukset noin 15 joka pytyssä
Ja Bensan paineekki muuten pysyy koko ajan vedossa noin 3 baarin kohalla.

Power comanderia ym siinä ei oo mitää.

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 08:45
Kirjoittaja Heksa
mitenkäs kaikki anturit jotka normaalisti airboxissa?
onko ecupäästä katkottu jotain johtoja? lambda,pair,yms

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 12:07
Kirjoittaja gsxr
Läpät avautuu kunnolla?

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 14:57
Kirjoittaja Tonis1985
airboxin anturit on kiinni johdoissansa, lämpöanturi keskimmäisten kaasuläppien välissä.

Ecun päästä ei oo katkottu johtoja pois, lamdaahan tuossa ei oo ollukkaa.

Kaasuläpät avautuu kokonaan.

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 21:19
Kirjoittaja suiza
Pakotempin perusteella voisi päätellä että kärsii gason puutteesta?

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 23:13
Kirjoittaja -Artsi-
Orkkis suuttimet ja bensapumppu? '99 ja '00 ulkoisella pumpulla on ilmennyt sitä sihtien tukkeutumista.

Lähetetty: 30 Huhti 2015, 02:39
Kirjoittaja Tonis1985
Ajattelisin että pakolämmöt olis huomattavasti korkeammat jos laihalla menis, ja seokset on laajakaistan mukaan se 12

On orkkis pumppu ja suuttimet.
Pumppu purettu ja sieltä ei löytyny mitää, aattelis että jos vika olis pumpus niin bensan paineet romahtaas ajaessa.

Jos suuttimet olis tukos niin silloon se selittääs kyllä bensanpaineen pysyvyyden, pitää varmaan toimittaa ne pesuun niin on seki pois suljettu.

Lähetetty: 30 Huhti 2015, 10:33
Kirjoittaja jarim
Mulla muuten yksi kevät yksi tulppa oli kuollu niin että se toimi muuten normaalisti mutta kuormalla ei antanu kipinää, huomasin penkkilogituksesta kun yhden sylinterin pakolämmöt romahti 8000rpm jälkeen. Mutta tulpathan sinä vaihdoitkin ettei se varmaan niistä kiinni ole mutta mites puolat?

Ja Artsin kommenttiin viitaten, ne suuttimet tosiaan myös noissa 99-00...




Edited By jarim on 1430379288

Lähetetty: 30 Huhti 2015, 17:53
Kirjoittaja Tonis1985
Joo pitää tehä joka sylinteriin anturille paikka niin pääseee siitäki varmuuteen.

Ja ne suuttimet pitää tosiaan kans vielä varmistaa