Sivu 1/1
Lähetetty: 18 Marras 2013, 17:01
Kirjoittaja Jorgos
Mikä mahtaa olla vialla kun etujarru ilmauksesta huolimatta painuu kahvaan kiinni ääriasennossakin, muutaman kerran kun pumppaa kahvaa niin paranee hieman ts. sen verran että uskaltaa ajamaan lähteä.
Viime talvena nesteet vaihdettu ja ilmattu koneellisesti.
Nestepinnat samalla tasolla mitä alkukaudesta eikä silmin tarkasteltuna vuotoja näy...
Täytyykö laittaa teräspunokset tilaukseen... ei alkuperäiset kahvat paikallaan mutta ei kait se nyt niistäkään kiinni voi olla?!?
Lähetetty: 18 Marras 2013, 17:59
Kirjoittaja jarim
Gen2:sta vaivaava vika.
Lähetetty: 18 Marras 2013, 18:28
Kirjoittaja Snowman
Vuotaa sisäänpäin jostakin? Ei ainakaan mulla painu kahva pohjaan. Eikä tarvii ilmailla. Kylläkin teräspunosletkut paikallaan.
Lähetetty: 18 Marras 2013, 20:07
Kirjoittaja Heksa
millä lailla "vaivaava vika"?
en oo kyllä kuullut et ois joku yleis vika...
rata-ajoissa on ollut ongelmana et jarruneste lämpiää ja jarru menee pohjaan sama kyl ongelmana kaikissa jarruissa merkistä riippumatta...
epäilen et siellä on kumminkin vaan ilmaa järjestelmässä
Lähetetty: 18 Marras 2013, 20:44
Kirjoittaja Kekee
Ratalla hoksas lämmetessä kunnolla kahva painu puhjaan...normi ajossa ei. Jämäköity kylläkin vakiosta teräspunosletkuilla kummasti.Pientä vaivaa olen kuullu että huonot jarrut ois. Oma kokemus tuosta jarrujen "huonoudesta" oli ku r1 jälkeen mutkapätkää päästelin nii huomasin että mutka lähenee aika joutusasti...vauhtia 30kmh enempi ku rykkösellä, johtuisko siitäki
Lähetetty: 18 Marras 2013, 20:46
Kirjoittaja Kekee
Ilmasithan yläpäänki?
Lähetetty: 19 Marras 2013, 09:47
Kirjoittaja Snowman
Heksa kirjoitti:millä lailla "vaivaava vika"?
en oo kyllä kuullut et ois joku yleis vika...
rata-ajoissa on ollut ongelmana et jarruneste lämpiää ja jarru menee pohjaan sama kyl ongelmana kaikissa jarruissa merkistä riippumatta...
epäilen et siellä on kumminkin vaan ilmaa järjestelmässä
Kyllähän Gen2:n jarrut eivät ole pyörän muiden osien lue kulkujen tasolla vakioina. Joillakin on ollu ilman kanssa ongelmia..sitä ilmestyy jostakin systeemiin. Oiskohan letkussa liikaa silikonia joka päästää hapen läpi joka sitten kertyy nesteeseen ilmaksi??
Kun busan hommasin niin tuntui että vanhas GSX1100F oli paremmat jarrut..
Ajoin muutaman kesän vakioletkuilla ja ihan hyvin meni.
Ei tarvinnu ilmailla eikä tehä muutakaan kuin ajaa. Alppiteillä ei hävinny jarrut mutta radalta eioo kokemusta. Kun vaihdoin tai siis vaihdatin punosletkut niin ehkä vähän tuli tuntumaa lisää. Kyllähän kaikissa saa nesteet kiehumaan ja jarrut häipymään radalla tai kadulla. Olen miettinyt itse jos päivittäis jarrut mutta iha hyvin on kyllä pysähtyny kototeillä kuten alpeilla ja autobaanoillakin. Ja kyllä se originaaleilla endoon kykenee..
Lähetetty: 19 Marras 2013, 12:18
Kirjoittaja Timba
Veikkaisin samaa kuin Heksa, ilmaa on.
Lähetetty: 19 Marras 2013, 12:59
Kirjoittaja kajbusa
Ilmaa siellä on.. Meillä myös kelkassa samanmoisia ongelmia ettei tahdo millään saada ilmattua normi konstein.
Kokeile seuraavaa juttua: Pumppaa jarrukahvaa niin et se nousee "ylimpään" asentoon, tämän jälkeen vedät nippusiteellä tiukasti jarrut päälle ja odottelet n. 12h.
Hokkuspokkus, ilmat ovat poissa.... noh ainakin Arctic-Catissa toimii
Lähetetty: 19 Marras 2013, 16:17
Kirjoittaja Jukkis
kajbusa kirjoitti:Ilmaa siellä on.. Meillä myös kelkassa samanmoisia ongelmia ettei tahdo millään saada ilmattua normi konstein.
Kokeile seuraavaa juttua: Pumppaa jarrukahvaa niin et se nousee "ylimpään" asentoon, tämän jälkeen vedät nippusiteellä tiukasti jarrut päälle ja odottelet n. 12h.
Hokkuspokkus, ilmat ovat poissa.... noh ainakin Arctic-Catissa toimii
..Hyvä Matti.... Tossa L3 tuntuu parenmalta jarrut, kuin edellisissä ollut.
Lähetetty: 19 Marras 2013, 16:40
Kirjoittaja jarim
Useammasta lähteestä olen kuullut että Gen2:ssa seistessään "katoaa jarrut". GSX-R sarjan pyöriinhän alkoi vasta USA:ssa recall vuosimallien 2004-2013 (600/750) ja 2005-2013 (1000) osalta missä koko jarrupääsylinteri vaihdetaan suunnitteluvirheen vuoksi. Gen2 Busan pääsylinterihän on kyllä erilainen mutta joku vastaava vika siinäkin lienee, veikkaisin.
Lähetetty: 20 Marras 2013, 05:38
Kirjoittaja martti
Höh, tää porukka ei ole ilmeisesti kukkaan ajanu rumpujarrujen aikaan
Lähetetty: 20 Marras 2013, 09:57
Kirjoittaja Snowman
Lähetetty: 20 Marras 2013, 10:32
Kirjoittaja Jorgos
Kiitos vastauksista, täytyy talvella ottaa asennuspakki mukaan ja ihmetellä tallissa...