Sivu 1/1

Lähetetty: 13 Heinä 2013, 12:31
Kirjoittaja wiltzu
Vikatesteri kertoo että a ja d puolat pitäis vaihtaa.
Ilmenee pätkimisenä.
Mistäs noi kannattaa ostaa, tarve Seinäjoella?

Edit. Millä englanninkielen hakusanalla noita voi ettii, kun ignition coil haulla löytyy vaan tulpanhattuja ja spark coil:lla ei mitään. Näin ebaysta.




Edited By wiltzu on 1373710415

Lähetetty: 13 Heinä 2013, 15:18
Kirjoittaja jarim
Gen1 ja Gen2 on samanlaiset (josko helpottaa tarjonnan suhteen).

edit: ja Hayabusa coil hakusanoilla löytyi tarjontaa eBaysta. :)




Edited By jarim on 1373718211

Lähetetty: 13 Heinä 2013, 16:23
Kirjoittaja wiltzu
jarim kirjoitti:Gen1 ja Gen2 on samanlaiset (josko helpottaa tarjonnan suhteen).

edit: ja Hayabusa coil hakusanoilla löytyi tarjontaa eBaysta. :)
Onko se puola tuossa tulpanhatussa mukana vai erillinen osa?

Lähetetty: 13 Heinä 2013, 20:45
Kirjoittaja waiski10
Hattu on mukana puolassa.

Lähetetty: 13 Heinä 2013, 22:16
Kirjoittaja wiltzu
waiski10 kirjoitti:Hattu on mukana puolassa.
Great, kiitos. Sitten pääseekin halvalla, varsinkin jos gen 1 puolat käy myös gen2 :-)

Lähetetty: 14 Heinä 2013, 02:25
Kirjoittaja waiski10
sellasia on tallissa.

Lähetetty: 15 Heinä 2013, 11:52
Kirjoittaja wiltzu
waiski10 kirjoitti:sellasia on tallissa.
Uusia vai käytettyjä?
Ikä?
Hinta?

Tarve 2kpl

Lähetetty: 21 Heinä 2013, 22:58
Kirjoittaja wiltzu
Kaikki tulpat ja 2 "viallista" puolaa vaihdettu.
Aluksi kylmänä pyörä hieman pätki ja lämmettyään toimi normaalisti.
Seuraavana päivänä pätkii taas lämpimänäkin ja FI-valo syttyy taas.

Mites Gen2 sai vikakoodin luettua itse?

Onko vinkkiä mistä vikaa kannattaa alkaa etsimään?

Onkohan 2 muutakin puolaa nyt sitten vaihdettava :thumbdown:

Lähetetty: 21 Heinä 2013, 23:35
Kirjoittaja jarim
Vikakoodit: kuskin penkin alta valkoisesta ns. SDS-liittimestä valkoinen johto punaisella raidalla viereiseen mustaan valkoisella raidalla (elikkä maihin) niin vikakoodit saa mittaristoon.

Lähetetty: 24 Elo 2013, 07:43
Kirjoittaja wiltzu
Kylläpä oli tiukassa vian löytyminen.
Tt-motorsportin Teemu viat kuitenkin löysi ja pyörä käy ja kukkuu nyt entistä paremmin kun säätökin tuli samalla tehtyä.

Palvelu oli ystävällistä ja arvioitu aikataulu piti. Hintakin oli alhainen.

Ei voi kun suositella! :respekt:

Lähetetty: 24 Elo 2013, 09:10
Kirjoittaja -Artsi-
No mikä se oli vikana?

Lähetetty: 26 Elo 2013, 12:43
Kirjoittaja wiltzu
Vissin imu- ja pakonokkien ajoitukset oli ollu ihan väärät. Venttiilejä ei oo ikinä säädetty, joten liekkö hypänny ketju vai mitä.?.?.

Tarkkaa selontekoa ei velipoika muistanu, mutta aiko vielä Teemulta kysäistä.

Tilalle ostamani gen1 puolat kuulemma käyvät myös gen2, muuta jotain pientä eroa niissä on jännitteen suhteen, joten ymmärtääkseni suositus oli ostaa alkuperäiset tilalle.

Lähetetty: 27 Elo 2013, 00:09
Kirjoittaja jarim
Liekö niissä alkuperäisissä oli alkujaankaan mitään vikaa?

Lähetetty: 27 Elo 2013, 12:42
Kirjoittaja wiltzu
jarim kirjoitti:Liekö niissä alkuperäisissä oli alkujaankaan mitään vikaa?
Sitä kun ei tiedä.
Pair oli kans takkuillut ja se poistettiin käytöstä samalla...