Sivu 1/1
Lähetetty: 25 Touko 2012, 21:34
Kirjoittaja Jaku
Mistähän voisi johtua IAP anturin laukaisema FI valo? Kun vähän vetää lujempaa, niin muutaman kerran alkanut palamaan. Onko kokemuksia?
Lähetetty: 25 Touko 2012, 21:43
Kirjoittaja jarim
Turbossa? Jos anturille pääsee ylipaine niin siitä ainaki taitaa tulla.
Lähetetty: 25 Touko 2012, 22:02
Kirjoittaja Jaku
Joo, turbossa. Miksi se antaa sellasen vian ja onko siitä haittaa? Pystyykö sitä estämään? Se siis tulee vain kunnon vedossa, jossain 1.3 bar paikkeilla
Lähetetty: 25 Touko 2012, 22:04
Kirjoittaja Joppe
takaiskuventiili IAP anturin letkuun tai millinen suutin
Edited By Joppe on 1337974196
Lähetetty: 28 Touko 2012, 12:22
Kirjoittaja Arctikdiver
Multa poistettiin eräällä Auto-pajalla kyseinen venttiili "turhana", kun oli letkutukset "päin persettä"...
Jätti mopo tienpäälle. Nyt liikkuu mopo laina osilla.
nimim Halutaan Ostaa MAP-anturi.
Oikeesti saa tarjota, ostan pois kuleksimasta, niin saan palauttaa laina tavarat.
Lähetetty: 28 Touko 2012, 17:08
Kirjoittaja Jaku
Arctikdiver kirjoitti:Multa poistettiin eräällä Auto-pajalla kyseinen venttiili "turhana", kun oli letkutukset "päin persettä"...
Jätti mopo tienpäälle. Nyt liikkuu mopo laina osilla.
nimim Halutaan Ostaa MAP-anturi.
Oikeesti saa tarjota, ostan pois kuleksimasta, niin saan palauttaa laina tavarat.
Missäs moinen autopaja kun noin ottaa "turhia" osia pois?
Minun pitäis löytää se takaiskuventtiili jostain... On tullu jo koluttua isompia tarvikeliikkeitä, mutta huonolla menestyksellä
Lähetetty: 28 Touko 2012, 17:29
Kirjoittaja waiski10
Olisko se sitte se Samin Autopaja, samapaikka missä on se kurko penkki...
Lähetetty: 29 Touko 2012, 07:14
Kirjoittaja kajbusa
Joppe kirjoitti:takaiskuventiili IAP anturin letkuun tai millinen suutin
Nämä tietenkin T-haaraan... eli takaisku purkaa ylipaineen mutta alipainetieto kulkee IAP:n kautta