Lähetetty: 23 Huhti 2012, 00:50
Oli tarkoitus latailla akkua ja vaihdella öljyt sun muuta ennen ajokauden aloitusta. Takatalven kelit vain vaikuttivat sen, että olen mieluummin vaikka soitellut kitaraa kuin ropannut busaa.
Niin hieno ilma oli sitten viimein tänään, että ajattelin kuitenkin kokeilla startata niine hyvineen - ja hyvinhän se käyntiin pörähtikin.
Ajelin siitä sitten huoltoasemalle ja tarkistin rengaspaineet. Käänsin virta-avainta, kaikki valot syttyivät niin kuin pitääkin, mutta kun starttia painoin, niin mitään ei tapahtunut eikä mitään ääntäkään kuulunut, ei edes minkään releen naputusta. Myöskään mitään vikakoodia, varoitusta tai muuta ei ilmestynyt.
Uusi yritys ja normaali käyntiin lähtö. Vähän siinä pyörittelin päätäni, että olikohan joku oma moka. En antanut sen häiritä enempää, vaan päätin jatkaa kauden ensimmäistä ajolenkkiäni. Ajelin ehkä kolmisenkymmentä kilometriä, minkä jälkeen pysähdyin kahville.
Sinne se busa sitten jäikin. Teki nimittäin täsmälleen saman kuin siinä huoltoaseman pihassakin, mutta nyt ei uudet yritykset auttaneet. Ei ollut mukana mitään työkalujakaan, että olisin saanut edes sulakkeet tarkistettua.
Sen verran on näistä kokemusta, että yleensä se aina on sitten kuitenkin se akku... Mutta, mutta siltä varalta että ei olekaan: IDEOITA?
Regulaattorin vaihto takaisinkutsukampanjan piikiin on sovittu tehtäväksi ensi kuun alussa eli on vielä tekemättä.
Niin hieno ilma oli sitten viimein tänään, että ajattelin kuitenkin kokeilla startata niine hyvineen - ja hyvinhän se käyntiin pörähtikin.
Ajelin siitä sitten huoltoasemalle ja tarkistin rengaspaineet. Käänsin virta-avainta, kaikki valot syttyivät niin kuin pitääkin, mutta kun starttia painoin, niin mitään ei tapahtunut eikä mitään ääntäkään kuulunut, ei edes minkään releen naputusta. Myöskään mitään vikakoodia, varoitusta tai muuta ei ilmestynyt.
Uusi yritys ja normaali käyntiin lähtö. Vähän siinä pyörittelin päätäni, että olikohan joku oma moka. En antanut sen häiritä enempää, vaan päätin jatkaa kauden ensimmäistä ajolenkkiäni. Ajelin ehkä kolmisenkymmentä kilometriä, minkä jälkeen pysähdyin kahville.
Sinne se busa sitten jäikin. Teki nimittäin täsmälleen saman kuin siinä huoltoaseman pihassakin, mutta nyt ei uudet yritykset auttaneet. Ei ollut mukana mitään työkalujakaan, että olisin saanut edes sulakkeet tarkistettua.
Sen verran on näistä kokemusta, että yleensä se aina on sitten kuitenkin se akku... Mutta, mutta siltä varalta että ei olekaan: IDEOITA?
Regulaattorin vaihto takaisinkutsukampanjan piikiin on sovittu tehtäväksi ensi kuun alussa eli on vielä tekemättä.