Sivu 1/1

Lähetetty: 04 Heinä 2010, 20:18
Kirjoittaja Timosaurus
Tänään mökkireissun loppupuolella pimeni mittaristo kokonaan. Onko mitään pikavinkkiä korjaukseen, vai onko edessä mittariston avaus? Pyörä kävi viime vuonna kutsukorjauksessa, ja huoltomiehen mukaan johdotus oli väärin vedetty ja korjattu hänen toimestaan. Muuten pyörä käynnistyy normaalisti ja valot sekä sähköt muutenkin toimivat.

Lähetetty: 04 Heinä 2010, 20:52
Kirjoittaja jarim

Lähetetty: 04 Heinä 2010, 21:10
Kirjoittaja Timosaurus
Kiitos linkistä. Hakua en sitten hädissäni osannut käyttää.

Lähetetty: 01 Elo 2010, 19:37
Kirjoittaja Timosaurus
Nostetaanpa tätä uudelleen esille. Kuten linkin yhdessä postauksessa mainittiinkin, mittari pimeni rikkoutuneen sulakkeen takia. 10 A:n signal sulake oli palanut, ja ongelma poistui väliaikaisesti sulakkeen vaihdon jälkeen. Pari viikkoa ajoa, kunnes ongelma uusiutui samaisen sulakkeen palamisen vuoksi. Kysymys kuuluukin, mistä kannattaisi alkaa etsimään vikaa?

Lähetetty: 01 Elo 2010, 21:39
Kirjoittaja Esabusa
Timosaurus kirjoitti:Nostetaanpa tätä uudelleen esille. Kuten linkin yhdessä postauksessa mainittiinkin, mittari pimeni rikkoutuneen sulakkeen takia. 10 A:n signal sulake oli palanut, ja ongelma poistui väliaikaisesti sulakkeen vaihdon jälkeen. Pari viikkoa ajoa, kunnes ongelma uusiutui samaisen sulakkeen palamisen vuoksi. Kysymys kuuluukin, mistä kannattaisi alkaa etsimään vikaa?
Lyö maihin jostain eli onko pyörään tehty valoihin kytkentöjä? Tuo 10:n nalli meni itsellä ainakin silloin kun pistin uudet kilpivalot ja joku hemmetin karva jäi kutistesukan ulkopuolelle (hitto kun nuo sähvöjohdot tehdään nykyään niin ohuista kangista ettei niitä enää näe) ja se kun sai kosketuksen runkoon niin ... pimeys tuli.

Lähetetty: 01 Elo 2010, 21:40
Kirjoittaja BussiJussi
Vaikka siitä 10A sulakkeesta?!

Ei vaineskaan, onko pyörääsi vaihdettu virtalukonpohja, se joka Gen2 mopoissa takaisinkutsukampanjana...?
Johtosarjoja itse katselisin, josko jostain hankautunut puhki.