Sivu 1/1
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 12:45
Kirjoittaja firefighter22
Käytin pyörän etupään stefojen vaihossa ja samalla vaihettiin eturengas. Normi nopeuksilla ihan ok ajaessa mutta ku vauhtia 200km/h ja ylöspäin ni etupää alkaa täristään. Rengas kyllä painotettu liimapainoilla ja keulaan laitettu 5w oljy. Onks kukaan törmänny moiseen? ???
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 12:49
Kirjoittaja Tomppa
firefighter22 kirjoitti:Käytin pyörän etupään stefojen vaihossa ja samalla vaihettiin eturengas. Normi nopeuksilla ihan ok ajaessa mutta ku vauhtia 200km/h ja ylöspäin ni etupää alkaa täristään. Rengas kyllä painotettu liimapainoilla ja keulaan laitettu 5w oljy. Onks kukaan törmänny moiseen? ???
Oletkos käyny salaa kentällä ajamassa moista vauhtia?
Ei vaan, mä veikkaan että se rengas ei ole silti oikein painotettu...
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 12:53
Kirjoittaja firefighter22
Tomppa kirjoitti:firefighter22 kirjoitti:Käytin pyörän etupään stefojen vaihossa ja samalla vaihettiin eturengas. Normi nopeuksilla ihan ok ajaessa mutta ku vauhtia 200km/h ja ylöspäin ni etupää alkaa täristään. Rengas kyllä painotettu liimapainoilla ja keulaan laitettu 5w oljy. Onks kukaan törmänny moiseen? ???
Oletkos käyny salaa kentällä ajamassa moista vauhtia?
Ei vaan, mä veikkaan että se rengas ei ole silti oikein painotettu...
Karstanpoistoo tossa suoritin suljetulla tie osuudella! Mä kans aattelin et onks ne liimapainot ihan ok vai pitäskö olla painot siin keski pykälässä kii.
Edited By firefighter22 on 1246701287
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 13:02
Kirjoittaja busajasa
firefighter22 kirjoitti:Tomppa kirjoitti:firefighter22 kirjoitti:Käytin pyörän etupään stefojen vaihossa ja samalla vaihettiin eturengas. Normi nopeuksilla ihan ok ajaessa mutta ku vauhtia 200km/h ja ylöspäin ni etupää alkaa täristään. Rengas kyllä painotettu liimapainoilla ja keulaan laitettu 5w oljy. Onks kukaan törmänny moiseen? ???
Oletkos käyny salaa kentällä ajamassa moista vauhtia?
Ei vaan, mä veikkaan että se rengas ei ole silti oikein painotettu...
Karstanpoistoo tossa suoritin suljetulla tie osuudella! Mä kans aattelin et onks ne liimapainot ihan ok vai pitäskö olla painot siin keski pykälässä kii.
Kyllä ne liimapainot on toimineet - yli 300 nopeuksissakin. Epätasapainossa on rengas tai kiero runko joka kyllä ilmenisi jo hitaammillakin nopeuksilla.