Sivu 1/1
Lähetetty: 06 Touko 2009, 11:15
Kirjoittaja 114-1241015463
Hyvää päivää arvon busanistit!
Heti ensimmäinen postini luonnollisesti tällainen "apuatarvitaan"-tyylinen. Eli toissapäivänä oli lammikko ilmestynyt pyörän alle, kytkinnesteiden vähyydestä päätellen nehän sieltä ulostuivat. Koitin manuaaleista katsella että mihin tuo letku kahvalta kulkee, mutta kovin oli läheltä otettu kuva joten siitä ei ollut juurikaan apua. Parkkipaikka kun on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto asian tutkimiselle niin voisikohan joku valottaa hieman, mitä pitää purkaa että pääsen tutkimaan onko letku halki vai ilmausruuvi auennut?
Kyseessä siis -00 mallinen Busa.
Lähetetty: 06 Touko 2009, 11:57
Kirjoittaja BussiJussi
rtahtinen kirjoitti:Hyvää päivää arvon busanistit!
Heti ensimmäinen postini luonnollisesti tällainen "apuatarvitaan"-tyylinen. Eli toissapäivänä oli lammikko ilmestynyt pyörän alle, kytkinnesteiden vähyydestä päätellen nehän sieltä ulostuivat. Koitin manuaaleista katsella että mihin tuo letku kahvalta kulkee, mutta kovin oli läheltä otettu kuva joten siitä ei ollut juurikaan apua. Parkkipaikka kun on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto asian tutkimiselle niin voisikohan joku valottaa hieman, mitä pitää purkaa että pääsen tutkimaan onko letku halki vai ilmausruuvi auennut?
Kyseessä siis -00 mallinen Busa.
Täältä
apua aiheeseen... Eli sylinterin stefa mennyt varmaan, tarttee tiivisteet vaihtaa, ja samalla suojalaippa laittaa...
Vasemmanpuolen kate pois, ja sivukoppa irti, siitä se alkaa...
Edited By BussiJussi on 1241600364
Lähetetty: 06 Touko 2009, 12:11
Kirjoittaja 84-1131181311
Täältä löytyy uusi suojalaippa ylimääräisenä.. jos tarvetta on..
Lähetetty: 11 Touko 2009, 21:42
Kirjoittaja 114-1241015463
Noniin, suojalaippa siis nyt löytyi, mutta mitäs muuta tuohon normaalisti tarvitaan. Selviääkö työsylinterin ja kumien putsauksella vai pitäisikö sinne lyödä uutta kumia sisään, tai pitääkö vaihtaa koko sylinteri?
Lähetetty: 11 Touko 2009, 22:02
Kirjoittaja jarim
rtahtinen kirjoitti:Noniin, suojalaippa siis nyt löytyi, mutta mitäs muuta tuohon normaalisti tarvitaan. Selviääkö työsylinterin ja kumien putsauksella vai pitäisikö sinne lyödä uutta kumia sisään, tai pitääkö vaihtaa koko sylinteri?
Minä kokeilisin ensin vaihtaa sen työsylinterin tiivisteen ja kunnon putsaus samalla.
Lähetetty: 28 Touko 2009, 21:50
Kirjoittaja 114-1241015463
Jepulis, hyvinhän tuo onnistui kun löytyi oikeanlainen kumi, eka vaihtoehto oli hieman liian pieni. Nyt on laipat paikallaan ja ekat tyypit otettu, ihan peruspumppauksilla sain ilmattua, noinniinku ainakin sen verran että pääsi ajelemaan. Vähän on vielä ilmaa matkalla kun puolesta välistä ottaa vasta kiinni, jos lauantaina ilmailis lisää.
Kiitoksia kovasti avusta!