Sivu 1/1

Lähetetty: 30 Touko 2008, 16:31
Kirjoittaja mc-rapa
onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.

Lähetetty: 30 Touko 2008, 17:18
Kirjoittaja jarim
Tiistaina ajoin 332.6km/h eikä wobblannu yhtään?

Lähetetty: 30 Touko 2008, 17:23
Kirjoittaja busajasa
mc-rapa kirjoitti:onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.


Kuten Jarim tuossa edellä laittoi niin nimeen omaan kuupan kanssa pitäisi toimia...

Mahtaako olla jossain löysää tai rengasta epätasapainossa tai muuta vastaavaa jos voblauttaa? Onhan ohjausiskari kunnossa? Entä etu&taka -iskarit - nesteet kunnossa ja säädöt kohdillaan?

Pudiksessa puhallettiin kaikki yli 300 ja kaikilla kuuppa eikä kukaan puhunut voblauksesta.

Lähetetty: 30 Touko 2008, 20:28
Kirjoittaja -Artsi-
Ei kuuppa woblausta aiheuta, mutta kulunut eturengas tai löysä ohjauslaakeri voi sen tehdä.

Lähetetty: 30 Touko 2008, 22:04
Kirjoittaja samppi
Viskasin kuupan tossa pariviikkoo sitte paikalleen, eikä mulla ole vatkannu sen kanssa sen enempää ku satulankaan kanssa. Menee ku juna kummassakin tapauksessa. :skootteri:

Lähetetty: 30 Touko 2008, 22:11
Kirjoittaja PetriK
mc-rapa kirjoitti:onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.
Joo - ollaan huomattu. Varsinkin jos takajousi tai etupää on löysällä niin tahtoo painopisteen siirto taakse irroittaa keulaa tiestä. Kuupan kanssa huomaa erikseen kun painopistettä oikein tietoisesti välillä siirtää taaksepäin että ei kestä yhtään kiihdyttämistä kun alkaa etupää vapisemaan tiestä irrotessaan. Kolmoseen saakka saa nojata ihan tankin päällä ennen kuin painopistettä edes voi harkita että siirtää taaksepäin.

Takajousen kiristystä tai kuskin laihdutuskuuria** vaan peliin niin kyllä se siitä ;-)

** tämä kommentti koskee meikäläistä !

Lähetetty: 31 Touko 2008, 08:08
Kirjoittaja busapappa2
Juubs . Kuten Artsi totesi niin mulla ainakin "Woblaus" johtui ohjauslaakerista ja sai tosiaan etsiä syytä ennen kun tajusi kokeilla ko. laakerin kunnon . :)

Lähetetty: 31 Touko 2008, 08:13
Kirjoittaja busapappa2
Toinen mielenkiintoin vika Exässäni, oli etulaageri . Sitä "klonksausta" kuunneltiin usseemmassa pajassa ihan ammattilaisvoimin, ja kaikki poikkeukseta tarjosi syyksi jarrulevy / satula vikaa, kunnes eräs Vene hemmo, joka ei Bikestä tiiä just mittää, huomasi, että etulageri oli täysin Finaalissa ?? No nyt kaikki Lagerit uusittu exääni . :p



Edited By busapappa2 on 1212210874

Lähetetty: 01 Kesä 2008, 02:53
Kirjoittaja 104-1116977274
Mul kans kerran woblas!!!
Pyörä kyl oli 600 hornetti, se meni ihan pillun päreiks, ihan paska pyörä ajo-ominaisuuksiltaan jos näi jälkeenpäin kysytään.
Hauska ominaisuus siinä pyörässä oli kyllä, ku se tööttäili itsestään , ku se liuku asfalttia pitkin eteenpäin.
Mut tä oli kyllä offtopik, ei liittyny mitenkää tähän.