Sivu 1/1

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 11:14
Kirjoittaja 116-1117441574
Ostinpa NGK:n Iridium IX -malliset tulpat. Tulpat kiinni, kone tulille...ja mitä *ittua? Tämähän kuulostaa 1-2-pyttyiseltä. Ajolenkki sen vahvisti, kiihtyvyyttä ei ollenkaan. Pyörä käynee yhdellä tai kahdella sylinterillä, äänestä päätellen.

Vaihtoon menneet tulpat olivat Denson U27ESR-N:t. Mikäköhän noita NGK:n tulppia vaivaa? Olisiko neljän setistä 2-3 paskana? Uudet kyllä olivat, avaamattomassa pakkauksessa.

Vaatiiko iridium-tulppiin vaihto myös jotain muita muutoksia?

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 11:26
Kirjoittaja toimeve
Itte vaihatin viime kesänä iridiumit eikä mielestäni huoltopaikassa mithän erikoisuuksia tehty. Ja toimivat edelhenki =o)

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 11:36
Kirjoittaja jarim
Taitaa olla nyt kolmas tai neljäs NGK CR9EIX setti menossa, kyllä kait nuo toimii. Mistä ostit tulpat?

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 12:05
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm..ettei vaan olis menny 1-2 sylinterin johdot väärinpäin?
Hmm.. paremmillekin moottori experteille on käynyt näin :1087

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 14:06
Kirjoittaja 116-1117441574
Ksthb kirjoitti:Hmm..ettei vaan olis menny 1-2 sylinterin johdot väärinpäin?
Hmm.. paremmillekin moottori experteille on käynyt näin :1087
Kyllä pitäis johdot olla oikein, noi on niin lyhyet, ettei edes saa väärinpäin.

Noh, vanhat Densot paikoillaan ja homma taas pelittää. :thumbup:

Taisi jäädä iridiumien osto minun osaltani tuohon. Tai sitten en enää tilaa Ebaystä, vaan ostan suomalaiselta kauppiaalta.

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 14:35
Kirjoittaja jarim
tuomask kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Hmm..ettei vaan olis menny 1-2 sylinterin johdot väärinpäin?
Hmm.. paremmillekin moottori experteille on käynyt näin :1087

Kyllä pitäis johdot olla oikein, noi on niin lyhyet, ettei edes saa väärinpäin.

Noh, vanhat Densot paikoillaan ja homma taas pelittää. :thumbup:

Taisi jäädä iridiumien osto minun osaltani tuohon. Tai sitten en enää tilaa Ebaystä, vaan ostan suomalaiselta kauppiaalta.
Markkinoilla liikkuu huhujen mukaan myös väärennettyjä tulppia, lieköhän sinulle sattunut juuri sellaiset?

Vastaako ulkonäkö näitä:
http://jarim.hiekkalaatikko.org/ngk.jpg

Löytyykö siitä "kuusiokulmaosasta" mitään koodia (esim. noissa mun tulpissa "H53H")?

Itse tilaillut tulpat www.spark-plugs.co.uk, nopea toimitus, kohtuu hinta ja toimivia tulppia joka kerta.

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 16:39
Kirjoittaja 116-1117441574
jarim kirjoitti:
tuomask kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Hmm..ettei vaan olis menny 1-2 sylinterin johdot väärinpäin?
Hmm.. paremmillekin moottori experteille on käynyt näin :1087

Kyllä pitäis johdot olla oikein, noi on niin lyhyet, ettei edes saa väärinpäin.

Noh, vanhat Densot paikoillaan ja homma taas pelittää. :thumbup:

Taisi jäädä iridiumien osto minun osaltani tuohon. Tai sitten en enää tilaa Ebaystä, vaan ostan suomalaiselta kauppiaalta.

Markkinoilla liikkuu huhujen mukaan myös väärennettyjä tulppia, lieköhän sinulle sattunut juuri sellaiset?

Vastaako ulkonäkö näitä:
http://jarim.hiekkalaatikko.org/ngk.jpg

Löytyykö siitä "kuusiokulmaosasta" mitään koodia (esim. noissa mun tulpissa "H53H")?

Itse tilaillut tulpat www.spark-plugs.co.uk, nopea toimitus, kohtuu hinta ja toimivia tulppia joka kerta.
Väärennetäänkö jo tulppiakin? Tuohon kuvaan verrattuna omani näyttävät alkuperäisiltä. :wtf:

Tulpat pelittävät! Oli mennyt ykkösen ja kakkosen piuhat ristiin, aivan kuten Ksthb epäilikin. :thumbup:

Kiitokset kaikille vinkkejä antaneille! Pitää ensi kerralla tehdä homma ajatuksella loppuun asti. :mosh:

Lähetetty: 16 Huhti 2008, 19:48
Kirjoittaja 77-1185712371
Mulla olis noita jarimin mainitsemia iridiumeja 3 settiä ylimääräisiä myytävänä. Voisin luopua niistä jonkun 60 eeron hintaan eli kappalehinnaksi tulisi 15 eeroa.