Lähetetty: 09 Kesä 2004, 12:34
Kertokaahan työ viisaammat busanistit.
Tää on askarruttanu mua alusta asti enkä oo kehannu asiaa ilmoille heittää, mut ny riitti.
Mikäs mun bussia vaivaa ku tuntuu vaihteen vaihdon yhteydessä et kierrokset jää aavistuksen leijuun ja taas välillä ei??
Ja välillä ku sitä parkissa kierrättää niin se tekee samaa, kerää kierrokset ihan normaalisti, mut tuntuu tulevan turhan laiskasti alas??
Onks tää ny sitä pairin juttuja, eli sotkeeko pairi bussin kaasun herkkyyttä ymv.??
Ei pyöräs oo muuta ihmeellistä, kulkee ku taikaviitta ja keulii ja sutiikin turhan herkästi ja silleen ihan jees...
Kelläs oli niitä pairin poiston yhteydessä tarvittavia läpysköjä, ku mie voisin ottaa sen pairin veks ja viedä penkkiin säätöihin.
Tää on askarruttanu mua alusta asti enkä oo kehannu asiaa ilmoille heittää, mut ny riitti.
Mikäs mun bussia vaivaa ku tuntuu vaihteen vaihdon yhteydessä et kierrokset jää aavistuksen leijuun ja taas välillä ei??
Ja välillä ku sitä parkissa kierrättää niin se tekee samaa, kerää kierrokset ihan normaalisti, mut tuntuu tulevan turhan laiskasti alas??
Onks tää ny sitä pairin juttuja, eli sotkeeko pairi bussin kaasun herkkyyttä ymv.??
Ei pyöräs oo muuta ihmeellistä, kulkee ku taikaviitta ja keulii ja sutiikin turhan herkästi ja silleen ihan jees...
Kelläs oli niitä pairin poiston yhteydessä tarvittavia läpysköjä, ku mie voisin ottaa sen pairin veks ja viedä penkkiin säätöihin.