Sivu 1/1
Lähetetty: 18 Heinä 2012, 17:31
Kirjoittaja JMThure
Mistähän löytyy pro-oileriin nopeussignaali K6 busasta?
Takaahan se ottaa nopeussignaalin mutta jos on sähköinen signaali niin minkävärinen piuha on kyseessä sekä mitä öljyä olette käyttäneet?
Alkaa hermostuttamaan tuo ainainen rasvaaminen näin kosteana kesänä.
Lähetetty: 17 Kesä 2013, 22:24
Kirjoittaja Arctikdiver
Oisko JariM:llä vastaus tähän aiheeseen.
Tarvis viritellä viimein Pro-Oiler paikoilleen.
Lähetetty: 18 Kesä 2013, 05:55
Kirjoittaja martti
Siis minkä nopeus-signaalin takaa,eturattaan vieressä on nopeus anturi ja pinkki johto :O mie käytin sae 90 vaihteisto öljyä,kannattaa perusasetuksista laittaa lyhyemmälle ketjulle (oliko se busassa 112 lenkkiä,saa öljyn annostelua pienemmäksi,isompaan päin riittää kyllä säätövara,ja sitten maadotus KUNNOLLA,muussa tapauksessa lykkää öljyä ketjulle melkos reilusti,takarattaan annostelijat saattaa mennä välillä tukkoon,seurantaa,samoin jos painepesurilla pesee voivat mennä hiukka vinksinvonksin,mut ei se haittaa kun sen tietää
Edited By martti on 1371525065
Lähetetty: 18 Kesä 2013, 09:24
Kirjoittaja Arctikdiver
Kiitos Martti, juuri tuota johtimen väriä kaipailin...
Ei kun illalla masennus hommiin...
Lähetetty: 01 Heinä 2013, 01:06
Kirjoittaja keitsi
Ottakaa maa anturilta, ei akulta tai rungosta. Muuten ainakin itellä tuli häiriötä ja ruikki rasvaa tyhjäkäynnilläkin (K5). Jossain muussa topicissa vasta siitä mainittin. Jollain muullakin oli täällä sama ongelma pro-oilerin kans, korjaantui kun otti maan anturilta suoraan. Yleismittarilla voi varmistaa mikä niistä kolmesta on maa jos epävarma.
Lähetetty: 26 Maalis 2016, 17:31
Kirjoittaja Masinisti
K7 Busa hankittuna ja ostoslistalla olisi Pro-oiler, nopeuden/matkan mittaus elektroninen pätee ilmeisesti tähänkin pyörää joten magneettinen tai GPS eivät ole tarpeen hankkia.
Onko muita seikkoja mitä ottaa huomioon?