Sivu 1/5

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 00:29
Kirjoittaja 65-1245961471
Mitä ketjurataspaketteja ootte ruukannu käyttää? Oman pyörän mukana tuli JT:n rataspari ja RK:n 530 gxw superrengasketju, pitäs olla kestävimmästä päästä mitä oon kuullu.

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 20:59
Kirjoittaja Jaakko
ekzzz

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 21:09
Kirjoittaja jarim
D.I.D. 530ZVM2 useampi setti tullut ajettua, yksi Tsubakin settikin välissä. D.I.D., EK, RK. Tuolta linjalta kun valitsee niin ok pitäisi olla.

xx.xx.2001 00000km - 27.07.2004 28600km Original --> 28600km
27.07.2004 28600km - 05.06.2006 54250km D.I.D. --> 25650km
05.06.2006 54250km - 14.06.2007 75621km D.I.D. --> 21371km
14.06.2007 75621km - 30.08.2008 95370km Tsubaki --> 19749km
30.08.2008 95370km --> D.I.D...




Edited By jarim on 1246471792

Lähetetty: 03 Heinä 2009, 20:04
Kirjoittaja 72-1214630696
Vuodesta 2000 alkaen alkuperäisllä rattailla ja Tsubakin ketjuilla on nyt takana 37.000 mailia eli n. 60.000 km. Renkaanvaihdon yhteydessä huolto ei suostunut hyväkuntoisia osia vieläkään vaihtamaan, "katsotaan sitten seuraavassa renkaanvaihdossa uudelleen" oli loppukaneetti :)
Scottoilerin käyttö alusta asti selittää tuon kestoiän, vaikka IRL-FIN lomamatkat kulkivatkin saksan kautta ja lyhimmillään takarenkaan kesto oli yksi suunta :D :D

Lähetetty: 17 Heinä 2009, 12:22
Kirjoittaja kartsap
Tällä hetkellä mittarissa n. 43.700km alkuperäiset rattaat ja Rk-ketjut ,vielä kohtuu kunnossa, ajelee näillä vielä ainakin tämän kesän (5000-6000km).
Niin , Scottoileri on tietääkseni uudesta lähtien ollut vm.-04.

Lähetetty: 12 Elo 2009, 20:03
Kirjoittaja eeroolli
RK 50 GSV3 ketjut JT:n rattailla (etu 16/ taka 40). Ja tuo kiristysvara (16 hampaisen eturattaan takia) todella vähissä.
Eli näyttäisi tuolla ratastuksella kaipaavan ketjujen lyhennystä.
Vai olisiko viisaampaa laittaa orkkis 17 hampainen ratas takaisin tuon 16 piikisen tilalle jonka entinen Busan omistaja ompi laittanut.

KYSYMYKSIÄ: Mistäpä verkkokaupasta tai joltakulta autotallin hyllyltä :) löytyisi helpoiten UUSI niitattava ketjulukko (JOINT SET, CHAIN) 27620-24F00
noille ns. kullanvärisille RK ketjuille RKGB50GSVZ3/112LENKKIÄ
Onko muuten tuo RK:n ketjulukko sininen väriltään kun ketjut on kullanväriset? Ainakin nykyisessä kokoonpanossa on näin.

PS. Kyselin jo lähipaikkakunnan viralliselta Suzuki osamyyjiltä
ja sanoivat jotta eivät edes edusta noita RK:n ketjuja :(
Ja verkkokaupoista em. ketjulukon löysin vain MC Lifestyle:lta googelilla, mutta toimitusaika oli 14 "nopiat" työpäivää :wtf:




Edited By eeroolli on 1250097175

Lähetetty: 12 Elo 2009, 21:31
Kirjoittaja Jaakko
onko noissa ketjulukoissa valmistajalla niin väliä? samalla jaolla ja o- tai x- ketjuun tarkotetun ottaa. tuolta tilasin ja 2päivää oli toimitus.

Lähetetty: 12 Elo 2009, 21:36
Kirjoittaja busajasa
eeroolli kirjoitti:RK 50 GSV3 ketjut JT:n rattailla (etu 16/ taka 40). Ja tuo kiristysvara (16 hampaisen eturattaan takia) todella vähissä.
Eli näyttäisi tuolla ratastuksella kaipaavan ketjujen lyhennystä.
Vai olisiko viisaampaa laittaa orkkis 17 hampainen ratas takaisin tuon 16 piikisen tilalle jonka entinen Busan omistaja ompi laittanut.

KYSYMYKSIÄ: Mistäpä verkkokaupasta tai joltakulta autotallin hyllyltä :) löytyisi helpoiten UUSI niitattava ketjulukko (JOINT SET, CHAIN) 27620-24F00
noille ns. kullanvärisille RK ketjuille RKGB50GSVZ3/112LENKKIÄ
Onko muuten tuo RK:n ketjulukko sininen väriltään kun ketjut on kullanväriset? Ainakin nykyisessä kokoonpanossa on näin.

PS. Kyselin jo lähipaikkakunnan viralliselta Suzuki osamyyjiltä
ja sanoivat jotta eivät edes edusta noita RK:n ketjuja :(
Ja verkkokaupoista em. ketjulukon löysin vain MC Lifestyle:lta googelilla, mutta toimitusaika oli 14 "nopiat" työpäivää :wtf:

Jakelta ostelin itse vuosi takaperin samaisen ketjulukon - nopsaa ja asiantuntevaa toimintaa.. Rimpautappa Jakelle..




Edited By busajasa on 1250102202

Lähetetty: 12 Elo 2009, 21:41
Kirjoittaja eeroolli
Kiitokset nopeista infoista Busajasalle ja Jaakolle :respekt:

Ja sitte aamulla tilailee :mosh:

Lähetetty: 28 Huhti 2010, 23:13
Kirjoittaja suiza
Onko kellään tietoa jos gen2 vaihtaa eturattaan 19:ksi tarviiko ketjun pituudelle tehdä mitään muutosta ???

Lähetetty: 03 Elo 2010, 19:08
Kirjoittaja Vajukki
Mikähän mahtaa olla erona DID ZVM ja ZVM2 ketjuilla ?

Lähetetty: 03 Elo 2010, 22:11
Kirjoittaja jarim
Vajukki kirjoitti:Mikähän mahtaa olla erona DID ZVM ja ZVM2 ketjuilla ?
Tuostapa en tiedä mutta nykyäänhän on ZVM-X...

Lähetetty: 04 Elo 2010, 10:39
Kirjoittaja eeroolli
Vajukki kirjoitti:Mikähän mahtaa olla erona DID ZVM ja ZVM2 ketjuilla ?
Tuo DID (530) ZVM2 on taas tuoreempi/kestävämpi malli vrt. pelkkä ZVM tai VM.

Lähetetty: 28 Maalis 2011, 13:32
Kirjoittaja 83-1175441819
Rk,n (maksaa tosi plajon) saksasta kun tilataan tai Ek, ketjuja käyttäisin.
Rk. alkuperäinen Ek, myös japanialainen.
Did ei tietoa,,, eklä puutu asiaan,,




Edited By Snake on 1301308504

Lähetetty: 28 Maalis 2011, 13:36
Kirjoittaja 83-1175441819
suiza kirjoitti:Onko kellään tietoa jos gen2 vaihtaa eturattaan 19:ksi tarviiko ketjun pituudelle tehdä mitään muutosta ???
Ja mistä otat sen 19"
Ihan mielenkiinnosta,,