Sivu 1/1

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 14:19
Kirjoittaja Bussi03
Onko muutakin sökönä kuin pelkkä vetopakan laakeri? kumet pakan sisällä ainakin on vaihdon tarpeessa kun vetosuunnassa reilua klappia mutta hirvittää toisen suunnan välys eli laakerista ainakin antaa periksi. Takarengas itsessään ei liiku mihinkään, eli pyörän laakerit tuntuu olevan toiminnassa. Tässä nyt uumoilin että onko tuossa tarve jollekkin isommalle patentille kuten lisälaakerointi tai jotain? Uskaltaako tuolla ajaa pahemmin..

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 15:42
Kirjoittaja jarim
Se rakenne Gen1:ssä on jo lähtökohtaisesti horo kun se vetopakan ja vanteen välissä oleva holkki on niin pitkä. Dragrace.fi löytyvät punaiset kumit tukevoittavat tuota pakettia, suosittelen.

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 18:01
Kirjoittaja Bussi03
meinaakko ettei tarvis ku ne kumit vaihtaa? ainaki aluksi. vähä tuntematon vielä tämä busa kun vasta toista viikkoa pyörä. lukenut tuosta vetopakan tyyppiviasta niin tuli vaan mieleen että onko se nyt antautumassa koko limppu.

drag racelta bongasin jo nuo kumit ja vaikka mitä muuta kivaa tuohon pyörään :tongue: koiranluut ainaki että saa matalammaksi vaimoa helpottamaan ja ehkä etupään palikat ellen sorvauta ite tai tilaa ebaysta.




Edited By Bussi03 on 1405523158

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 21:11
Kirjoittaja jarim
Jos ne laakerit on ehjät niin riittää. Tosin jos ei ole tiedossa edellistä vaihtoa ja mittarissa yli 30tkm niin vaihda ihmeessä nekin. Käyttöikä niilläkin on.

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 22:55
Kirjoittaja Titaani
Ei vetopakassa sinänsä mitään tyyppivikaa ole, mutta kun voimaa lisätään vakioon joku 50hv ja yli niin alkaa kääntyä ratas ja ketjut menee kyllä nopeaa tahtia.
Punaiset kumit auttaa kyllä hiukan, mutta tehokkaimmissa on välttämätön muuttaa rakennetta tukevammaksi.
Vakioon ja putkiviri pyörään riittää normi kumit uudet vetopakkaan jos vääljältä tuntuu.

Lähetetty: 17 Heinä 2014, 09:40
Kirjoittaja Bussi03
vajaa 45 tuhatta ajettu. vetopakan laakeri tuntuu ja näkyy väljältä kun hammasrattaasta ottaa kiinni ja liikuttelee. pitäis käyttää rengas irti niin sais kunnon diagnoosin mitä se on syöny, onko tosiaan pelkät kumet kulunu. eipä tuo ainakaan ajossa tunnu tai äännä sen ihmeemmin. ketju pitää eniten ääntä vaikka vasta kirrasin. on vielä kuitenkin varaa vielä kirrata.

Lähetetty: 17 Heinä 2014, 10:14
Kirjoittaja jarim
Ketjun vaihtotarvehan ei näy siitä "onko varaa kiristää". :) Laskennallisesti omiin ajoihin perustuen tuossa 45-50tkm kohdalla on toiset ketjut saapumassa vaihtokuntoon.

Kuva

Lähetetty: 18 Heinä 2014, 05:52
Kirjoittaja Jaku
Mistä kohdalta tappia toi mitataan? Väli vai k/k :O

Lähetetty: 18 Heinä 2014, 09:19
Kirjoittaja jarim
Keskeltä