Sivu 1/2
Lähetetty: 04 Loka 2010, 19:27
Kirjoittaja busataurus
osaisko joku kertoa mistä sais 7 tuuman jatkoille ketjut ?
kestävät laadukkaat.. vai meneekö liittelyhommiksi.
kiitoksia ![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)
Lähetetty: 04 Loka 2010, 20:06
Kirjoittaja 107-1089231881
Dragrace.fi ja on valinnan varaakin ![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 04:25
Kirjoittaja Ihmispilli
Pitäs saada kestävää kettinkiä tänne kans, onko muita ehdotuksia kun EK DRZ2?
Vai onko muka hyväksyttävä ettei löydy ketjua joka ei katkea/veny mahdottomia?
Minkälaisilla ketjuilla muut ajjaa?
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 09:52
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jos on voimaa ,niin mikään ei kahta kesää kestä ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 10:13
Kirjoittaja Titaani
Kohtuu hyvin ne kestää voimallakin, mutta se tukilaakerointi takapakkaan auttaa eniten.
Oikea ketjun kireys ja huolto, niin 25tkm menee vaikka hiukka rykii. Yhdet uudrt DID vitjat meni yhdellä ratapäiväkerralla kun ei ollut tukilaakeria ja shifterillä pukkasi pykälää sisään.
Mulla 2009 mallin 5 kesää ajetut DRZ2 ketjut ja hiukka on saaneet sikaa, aika paljon kentällä ym. no nyt alkaa olla valmista vaihtoon.
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 12:29
Kirjoittaja snuggles
Jos ei Ek ZZZ, ZVX2 tahi DID ZVM kestä niin on kyl vikaa Titaanin mainitsemissa kohteissa
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 13:07
Kirjoittaja Ihmispilli
Syypää taitaa olla tuo vetopakka, ajattelin että ilman o-renkaita ketju kuluis nopeammin juuri tuon lian takia. Välitykset 18/42 ja vakio swingi.
Nyt sitten jatkot tälle kaudelle ja ihmettelemään mistä antautuu seuraavaks:D
Ps. Oisko jollain heittää kuvaa siitä lisälaakerista?
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 13:40
Kirjoittaja jarim
Onko Gen2 takapakassakin vastaava ongelma mitä Gen1?
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 17:19
Kirjoittaja ysi-ärrä
Se olisi kans hyvä tieto, käykö gen2:sen takavanne pakkoineen gen1:seen. Näyttää selekiästi paremmalta tuo kakkosen pakka verrattuna ykköseen. Ja itellä ku tuo ykkösen pakka on "holkitettu" niin sillä patentilla ei ainakaan ketjuja säästellä. Ilmeisesti tää laakerointi on ainoo vaihtoehto ketjun kestävyydelle.
Lähetetty: 06 Tammi 2014, 22:03
Kirjoittaja jarim
Ei taida passata ketjulinjan osalta.
Lähetetty: 07 Tammi 2014, 20:00
Kirjoittaja snuggles
Ai niin kun tämä oli kakkonen, onhan se hieman fiksumpi vetopakan osalta, mut olikos kellä tietoo kuinka hyvin ketjut kestää isommalla teholla ?
Kuinkas huonot nää Drz2:t on ?
Mittasin omista 10 lenkin välin, 153.2mm, kun toisissa DID:n ketjuissa 152.6mm, kumpikin käytettyjä. Drz2 tuntuu paljon väljemmältä, mut niin kait se pitääkin kun ei oo tivareita.
Lähetetty: 07 Tammi 2014, 20:50
Kirjoittaja sorjonen
minulla on viimekesän ollut vakio ketjut 250 heppasessa turbo gen 2:sessa tosin dragracen punaset kumit pakassa muuten vakio pakka,kerran taisin ketjut kiriä,eipä tuo mikään tehohirmu ookkaan:D
Lähetetty: 01 Maalis 2014, 22:43
Kirjoittaja snuggles
Mitattiin Peten hieman kuluneet Drz2 ketjut, vaatimattomasti 45mm venymää, olishan niillä vielä ajanu..
Lähetetty: 02 Maalis 2014, 20:02
Kirjoittaja ysi-ärrä
Joo ja tänään ku hain pyöräni pois Kempeleestä ,niin Teemu tuumas että taitaa olla ketjut menossa ku voouuaavaa ketjut vedättäessä. Tuumasin et johan niillä on ajettu parisataa kilsaa. Ei saatana!Vittu mä myyn koko pyörän vittuun ja ostan vakion ,niin kestää vitjat,prkl!
Lähetetty: 03 Maalis 2014, 12:41
Kirjoittaja Ginkaze
Nyt puhut Jonne asiaa.. ![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)