Sivu 1/4
Lähetetty: 04 Touko 2011, 14:16
Kirjoittaja 66-1294165949
Eli mieli halajaa tietoa mitkä renkaat olis järkevää laittaa busaan. nyt alla on jotkut bidgrestonet ja olen niistä tykännyt noi 1000km jota tuolla olen ajanut, mutta ne alkaa olla tiensä päässä.
Jos otetaan kriteereiksi kestävyys, ettei niitä nyt joka 3000km väli tarvi vaihtaa.
Ja toinen. Onko tuohon joku erityinen syy laittaa noita 55-sarjalaisia kumeja taakse?
Edited By Bencher on 1304507960
Lähetetty: 04 Touko 2011, 14:21
Kirjoittaja jarim
Michelin Pilot Power 120/70/17 + 190/50/17 kombinaatiolle ääni minulta. Jokunen sarja tullu noita ajeltua... takarengas vaihtoon ~6000km välein ja joka toisella kerralla myös eturengas.
ps. vaihda avatar pienemmäksi. 12-kertaisesti liian iso oli...
Edited By jarim on 1304511703
Lähetetty: 04 Touko 2011, 14:38
Kirjoittaja martti
Se nyt on vähän mitä haluaa,huippu pito ja hyvä kestävyys kun ovat hiukka ristiriidassa,michelin pilot road 2ct kestää reissuajoakin ja ainakin kadulle miusta pito riittää hyvin,vähän makuasiakin sano koira......
Lähetetty: 04 Touko 2011, 15:10
Kirjoittaja toimeve
martti kirjoitti:Se nyt on vähän mitä haluaa,huippu pito ja hyvä kestävyys kun ovat hiukka ristiriidassa,michelin pilot road 2ct kestää reissuajoakin ja ainakin kadulle miusta pito riittää hyvin,vähän makuasiakin sano koira......
Michelin pilot road 2:lle ääni myös (taitaa olla jo neljäs tai viides satsi alla ittellä niitä, kestävyys n. 12-16tkm).
seuraavaksi lykkään alle ainaki taka michelin power one (street) kun sellanen tuli hankittua talvella...mielenkiintosta nähä, miten se kestää meikäläisen ajotottumuksella ja -tavalla. siitä "kestotestiraporttia" kesällä tuonnempana
seuraava "oikea" rengastus mulle on pilot road 3:n, kun sen hintaki näyttää olevan vain hitusen pr2:sta kalliimpi.
Lähetetty: 04 Touko 2011, 16:31
Kirjoittaja Snowman
Myös täällä alla michelin pilot road 2:set. kestivät ajaa isoa kovaa euroopassa ja mutkateilläkin riitti pitoa.
nyt ajettu 10tkm ja menee vielä 6-8 tkm.
Lähetetty: 04 Touko 2011, 16:50
Kirjoittaja Huhan Kolli
Pilot road 2 oottaa asennusta, kunhan ensiasennus renkaat tulevat tiensä päähän
Lähetetty: 04 Touko 2011, 17:23
Kirjoittaja graher
Pilot road 3:set on alla.
Lähetetty: 04 Touko 2011, 18:08
Kirjoittaja hayabusa00
Tourinki tyyppistä ajoa enimmäkseen pilot road 2 niillä on menty
huom busaan kannattaa eteen laittaa se d malli jossa vahvempi runko
edellinen kierros meni k-kasilla takanen 18500 km. etunen 23000 km.
eli pienet rengaskulut
Edited By hayabusa00 on 1304521774
Lähetetty: 04 Touko 2011, 18:09
Kirjoittaja same
graher kirjoitti:Pilot road 3:set on alla.
Edellisessä pyörässä pilot road2:set ja olin tyytyväinen, takasella taisi ajella 12tkm.
pilot road 2 tai 3:set tulee busaan, riippuen hinnasta, paljon enemmän en 3:sta maksa.
Lähetetty: 04 Touko 2011, 18:48
Kirjoittaja Dösällä
Pitkällisen arvontakierroksen jälkeen laitatin gummiveikolla pilot kolmoset alle. aika äreesti on uraa eli lienee märällä aika bueno, kuivalla ajelin kotiin motarilla ja mutkilla niin ei moitteen sanaa. hyvin taittuu ja pito paaaljon parempi "kyljellään" kuin alkuperäsellä batlaksilla. kerralla hyvä sanon minä.
Lähetetty: 04 Touko 2011, 19:17
Kirjoittaja 106-1251057001
Alkuperäiset bridgestonet on melkoisen paskat rinkulat. Täällä hyvää sanottavaa pilot road kakkosista. takasella 13tkm ajettu ja 3-4mm about pintaa keskellä jäljellä. Joten kestoikä varmaan 20tkm.
Tekisi mieli kokeilla jotain pehmeämpää eteen, esim pilot power, saisko niillä malmikasan pysähtymään?
Edited By jyka on 1304531731
Lähetetty: 04 Touko 2011, 19:53
Kirjoittaja kiitokori
Kyllä täytyy myös haukkua noi alkuperäistet bridgestonet, eilen kun lämpöä oli alle 10 astetta niin ei mitään pitoa. tuskin maltan odottaa että saa kunnon kumit alle.
Edited By kiitokori on 1304528030
Lähetetty: 04 Touko 2011, 20:09
Kirjoittaja 107-1089231881
Varasin pr 3 kumiveikolta... aika hyvännäköinen renkula on....
Lähetetty: 04 Touko 2011, 20:53
Kirjoittaja jiihoo
Hyviä kokemuksia myös Misukan Pilot Road 2-renkaista, takarengas kestänyt noin 20 tkm ja pito riittävä sekä kuivalla että märällä.
Bridgestonet on yleisesti olleet liukkaita märällä, mutta nyt siihenkin on uusissa malleissa tullut selvää parannusta. BT016Pro:tä pääsin kokeilemaan radalla ensin kuivalla ja sitten märällä pinnalla, ja korvien välistä loppui usko ennen kuin renkaasta pito. Ja toihan on kai lähinnä Pilot Poweria vastaava gummi.
Kesällä kokeilen myös BT023-sporttouring-kumia, sille kun ainakin luvataan vähän samanlaista parannusta. Vanha mallikin kesti kulutusta jopa liiankin hyvin, mutta oli sateella järkyttävä.
Edited By jiihoo on 1304531750
Lähetetty: 04 Touko 2011, 22:40
Kirjoittaja 66-1294165949
Hienosti olette auttaneen nyt tässä pulmassa. Kiitos siitä
Juu oon kyllä huomannu ton bstonen liukkauden kylmällä. Jopa kakkosvaihteessa kaasusta on perä irronnut tiestä.