Sivu 1/2

Lähetetty: 13 Kesä 2009, 18:37
Kirjoittaja jarim
Enpä haulla vastaavanlaista pohdintaa sisältävää topicia vielä löytänyt joten aloitetaanpa uusi.

Paljonko kestää minkäkin merkkiset etujarrupalat? Aloitanpa omasta pyörästä:

Suzuki original 35400km - 41800km = 6400km (2004-2005)
Ferodo Sinter 42677km - 53780km = 11103km (2005-2006)
SBS Sinter 53780km - 65200km = 11420km (2006)
AP Racing Sinter 65200km - 75611km = 10411km (2006-2007)
AP Racing Sinter 75611km - 86130km = 10519km (2007-2008)
EBC Sinter 86130km - 92251km = 6121km (2008)
Ferodo Sinter 92251km - 100396km = 8145km (2008-2009)
AP Racing Sinter 100396km - 109321km = 8925km (2009-2011)
Varapalat... 109321km - 109572km = 251km
Braking Sinter 109572km - 118253km 8681km (2011-2012)
EBC Sinter 118253km - ... (2012- )

Päivittelen lukemia tähän sitä mukaa kun paloja taas vaihtuu... näemmä kenttävauhtien kasvu 2008 lähtien näkyy myös jarrupalojen kulumisena. :baaa:




Edited By jarim on 1347550192

Lähetetty: 13 Kesä 2009, 18:41
Kirjoittaja firefighter22
Suzuki original n. 18000km eli vaihettiin pois huollossa uusiin!
Nyt EBC sintterit kokeilussa

Lähetetty: 13 Kesä 2009, 20:24
Kirjoittaja 83-1175441819
Newfrenit puuttuu listasta.
Itse tilaisin orkkikset,isot pojat kertoivat että ovat parhaat radalla.
Maksaa,mutta niin kaikki muukin,,,

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 10:56
Kirjoittaja 84-1131181311
Edellisessä Bussissa taisi olla 28tkm mittarissa kun lähti muille maille ja siinä vaiheessa oli ensiasennuspalat vielä käytössä. Ei ne tällaisessa 'virkamieskäytössä' mihinkään kulu. :p

Lähetetty: 22 Kesä 2009, 14:49
Kirjoittaja Cebusa
Sinttereillä ja vakioilla jarrutelleet,

Kummat ovat mielestänne paremmat tuntuman ja jarrutustehon suhteen katukäytössä?

Lähetetty: 22 Kesä 2009, 15:49
Kirjoittaja jarim
Cebusa kirjoitti:Sinttereillä ja vakioilla jarrutelleet,

Kummat ovat mielestänne paremmat tuntuman ja jarrutustehon suhteen katukäytössä?
Sinterit.

Lähetetty: 22 Kesä 2009, 15:52
Kirjoittaja busapappa2
TeeCay kirjoitti:Edellisessä Bussissa taisi olla 28tkm mittarissa kun lähti muille maille ja siinä vaiheessa oli ensiasennuspalat vielä käytössä. Ei ne tällaisessa 'virkamieskäytössä' mihinkään kulu. :p
Kompataan. 18tkm huolto, eikä tarvetta VIELÄ palojen vaihtoon. :omituinen:

Lähetetty: 23 Kesä 2009, 07:07
Kirjoittaja BaTTman
Nyt alla hieman vajaa 15 tkm ja pitäis orkkispalat vaihtaa.
Käykös noi sintteri palat noihin normi levyihin? ???

edit. Tuolla duellin kuvastossahan se lukikin; älä koskaan vaihda sintrattuja paloja levyihin joissa on ollut orkkis ei-sintratut.
Eli onko suzukin orkkikset sintratut?




Edited By BaTTman on 1245734487

Lähetetty: 03 Heinä 2009, 20:54
Kirjoittaja bussikka
Mä vaihdoin alkuperäisten palojen jälkeen sintterit ja takajarru rupes vinkumaan jarrutettaessa, mistäs moinen...

Lähetetty: 03 Heinä 2009, 21:27
Kirjoittaja harris
vaihdoin eteen sintterit (ebc) kyllä tuli tuntumaa kerralla.alkuperäiset palat 2mm. pintaa jälellä ajettu .19800km. ....k.7 musta tuntuu.....

Lähetetty: 31 Touko 2011, 20:40
Kirjoittaja toimeve
mikä lie 74590-86400=11850 km
Ferodo Sinter -99300=12900 km
Ferodo norm -113928=14628km
Ferodo Sinter -

...tuossa viimesimmät. Eilen vaihatutin ja oli kyllä finaalissa. Yllättävän vähän noilla ajaa...onneksi on tuo excel jossa kaikki huollot/korjaukset/vaihot jne niin eipä jää spekuloinneille varaa. Eilen kun huoltomies kysäsi, niin kerroin että eikhän nuo ole jo reilusti yli 20tkm ajettu. Mutta ei. Näemmä.

Lähetetty: 31 Touko 2011, 21:14
Kirjoittaja 106-1251057001
23500km mittarissa ja ensiasennuspalaset. Tulee jarruteltua aika paljon vaihteilla :)

Käynpäs tarkistamassa samantien onko niissä vielä pintaa..

Lähetetty: 01 Kesä 2011, 06:28
Kirjoittaja Vmatti
34tkm alkuperäisillä paloilla ja talvella meni Ferodon sintterit alle (eteen) samassa yhteydessä kun teräspunosletkutkin.
Taakse tuli vaihdettua jossain 12tkm paikkeilla eka kerran (EBC) ja 34tkm:ssa ny toisen kerran (Ferodo).

Lähetetty: 01 Kesä 2011, 08:21
Kirjoittaja 74-1302205404
Takajarrupalat alkuperäiset vaihtoon 16000tkm toinen ihan raudalla...

Ja samalla vaihtelin myös etupalat vaikka niissä nyt se n.1mm olisi vielä pintaa ollut, kuinka lie ensimmäinen omistaja jarrutellut kun noin äkkiä palat menneet... ???

Lähetetty: 06 Kesä 2011, 10:42
Kirjoittaja same
Alkuperäiset (0-16)tkm
Lucas sintteri (16-

Alkuperäisissä oli vielä hieman pintaa jäljellä (takan vähän enemmän), mutta ei kait niitä raudoille kannata ajaakkaan.