Sivu 1/1
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 11:10
Kirjoittaja 106-1206261325
Yritin etsiä haulla onko aiheesta mitään, mutta ei silmä hokannut. Eli tarkotus ois tehdä jarruremppa eteen ja pyörä pitäs saada irti. Taakse huoltopukki löytyy, mutta kestääkö etupäätä kannatella moottorin alta esim. auton tunkilla?
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 11:31
Kirjoittaja nyypie
Näköjään kestää, tällä hetkellä takapää huoltopukilla ja hallitunkilla etupää, kun molemmat renkaat vaihdossa.. Ilmoittelen pysyykö iltapäivään asti pystyssä.. :p
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 12:56
Kirjoittaja jarim
Pistä pyörän alle lyhyt lauta siten että se ottaa pakoputkiin, tunkki laudan alle ja nosta keula ilmaan. Hieman tukevampi kuin suoraan öljypohjasta.
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 13:41
Kirjoittaja 106-1206261325
Jees. Kiitos vastanneille ja hyvää viikonloppua
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 17:20
Kirjoittaja 80-1174996964
joo en kyllä nostais öljypohjasta, siihen kun tulee hiushalkeama
josta rupee killittään motoriöljyt poies ni avot, aika hyvä konsti
myös etukolmiosta liinalla kattoon killumaan ni pysyy myös
rätkä pystyssä.
ja eiku :musik
Lähetetty: 07 Kesä 2008, 07:58
Kirjoittaja 106-1206261325
Pärinä kirjoitti:joo en kyllä nostais öljypohjasta, siihen kun tulee hiushalkeama
josta rupee killittään motoriöljyt poies ni avot, aika hyvä konsti
myös etukolmiosta liinalla kattoon killumaan ni pysyy myös
rätkä pystyssä.
ja eiku :musik
Juu, ei öljypohjasta paljon parane nostella. Kerran kun on ajanu pyörän katukivetykseen niin että pohja puhki, muistaa miten haperoa ainesta se lopulta olikaan. Lähinnä siksi kyselin, että miten noi putket reagoi painoon. Äkkiähän paino kevenee kun nappaa etugummin veks. Hemmetin Stormi vaan oli unohtanu tilata uudet tiivisteet satuloihin ni homma venähti ens viikkoon. Pitänee varmaan sitte mennä kattomaan noita F1-veneitä tuonne satamaan ajankuluks.
Lähetetty: 07 Kesä 2008, 08:48
Kirjoittaja nyypie
Hyvin se kesti, ja lankku oli mullakin välissä. Eikä edes kaatunut!