Sivu 1/1

Lähetetty: 12 Touko 2007, 10:26
Kirjoittaja Jorgos
Eli dunlop sportmax kovin kehuvat ainakin liikkeessä, mutta miten on oikeasti, mulla sellaiset alla tällähetkellä, huhua kuulin että sateella olisi liukkaat?!?

Lähetetty: 12 Touko 2007, 10:30
Kirjoittaja jarim
Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p

Lähetetty: 12 Touko 2007, 10:40
Kirjoittaja Tase
jarim kirjoitti:Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p

Kolmisen vuotta sitten Saksan reissulla loppu rengas kesken.. Ostin sitten sieltä tollaisen kumen.. Alussa tuntu toimivan ihan ok, mutta kun hieman kului, muuttui se sairaan liukkaaksi.. Jopa kuivalla kun kiihdytti niin 3:lla sielä suti.. Muutenkin menetti pidon yllättäin.. Märällä ei taas pitoa ollut ollenkaan.. Vaihdoin sen samantien suomessa pois, oli niin hengenvaarallinen.. :p
Tosin varmaan tuossa uudessa mallissa luulisi olevan eri kumiseosta tai jotain.. Ainakin tuo vanhempi malli oli aivan onneton :shocked:

Lähetetty: 12 Touko 2007, 12:25
Kirjoittaja 72-1168857737
Kun tuo alkuperäinen Bs loppuu, niin vaihdan alle ton Dunlop Qualifierin. Pitäis olla hyvä... mutta sehän sitten selviää kun alle laittaa.:D

Lähetetty: 12 Touko 2007, 21:10
Kirjoittaja 66-1155057341
Hombres kirjoitti:Kun tuo alkuperäinen Bs loppuu, niin vaihdan alle ton Dunlop Qualifierin. Pitäis olla hyvä... mutta sehän sitten selviää kun alle laittaa.:D
Uuudessa bike:ssa oli tonniset testissä ja kawan 10r:ssä oli kyseiset dunlopit alla. Ainakaan kawassa eivät toimineet yhtään, oli kuulemma kuin eri pyörä kun vaihtoivat pirellit alle. Toki busa ja 10 kawa ovat aivan erilaisia pyöriä joten totuus selvinnee kun pääset kokeilee niitä.

Lähetetty: 13 Touko 2007, 09:53
Kirjoittaja Jorgos
Tase1 kirjoitti:
jarim kirjoitti:Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p

Kolmisen vuotta sitten Saksan reissulla loppu rengas kesken.. Ostin sitten sieltä tollaisen kumen.. Alussa tuntu toimivan ihan ok, mutta kun hieman kului, muuttui se sairaan liukkaaksi.. Jopa kuivalla kun kiihdytti niin 3:lla sielä suti.. Muutenkin menetti pidon yllättäin.. Märällä ei taas pitoa ollut ollenkaan.. Vaihdoin sen samantien suomessa pois, oli niin hengenvaarallinen.. :p
Tosin varmaan tuossa uudessa mallissa luulisi olevan eri kumiseosta tai jotain.. Ainakin tuo vanhempi malli oli aivan onneton :shocked:
Tuli eilen huomattua jännissä merkeissä tuo pito ongelma, TODELLAKIN kolmosella hanat auki todella loivassa kanttauksessa ja meinas perä lähteä alta... :oho: Täytyy kuluttaa pikaiseen pois... :turbobusa: En niistä onneksi mitään maksanut kun tuli pyörän mukana...

Lähetetty: 13 Touko 2007, 20:38
Kirjoittaja 72-1168857737
Busanaattori kirjoitti:
Hombres kirjoitti:Kun tuo alkuperäinen Bs loppuu, niin vaihdan alle ton Dunlop Qualifierin. Pitäis olla hyvä... mutta sehän sitten selviää kun alle laittaa.:D

Uuudessa bike:ssa oli tonniset testissä ja kawan 10r:ssä oli kyseiset dunlopit alla. Ainakaan kawassa eivät toimineet yhtään, oli kuulemma kuin eri pyörä kun vaihtoivat pirellit alle. Toki busa ja 10 kawa ovat aivan erilaisia pyöriä joten totuus selvinnee kun pääset kokeilee niitä.
No perskeles! Pitää lukea tuo testi... :bowdown:

Lähetetty: 13 Touko 2007, 20:44
Kirjoittaja BussiJussi
Mulla "mopossa" 208 gp a malli alla, ja pitää HELVETIN hyvin!!!!! On radallakin käytetty rengas, ja pitää! Ihme asioita nää rengas jutut joo... Mulla on varmaan tehoton mopo, kun ei tahdo luistaa......


:p :p

Lähetetty: 13 Touko 2007, 20:44
Kirjoittaja 97-1170522208
Jorgos kirjoitti:
Tase1 kirjoitti:
jarim kirjoitti:Tase1 varmaan voi jotain tuosta renkaasta sulle kertoa... :p

Kolmisen vuotta sitten Saksan reissulla loppu rengas kesken.. Ostin sitten sieltä tollaisen kumen.. Alussa tuntu toimivan ihan ok, mutta kun hieman kului, muuttui se sairaan liukkaaksi.. Jopa kuivalla kun kiihdytti niin 3:lla sielä suti.. Muutenkin menetti pidon yllättäin.. Märällä ei taas pitoa ollut ollenkaan.. Vaihdoin sen samantien suomessa pois, oli niin hengenvaarallinen.. :p
Tosin varmaan tuossa uudessa mallissa luulisi olevan eri kumiseosta tai jotain.. Ainakin tuo vanhempi malli oli aivan onneton :shocked:

Tuli eilen huomattua jännissä merkeissä tuo pito ongelma, TODELLAKIN kolmosella hanat auki todella loivassa kanttauksessa ja meinas perä lähteä alta... :oho: Täytyy kuluttaa pikaiseen pois... :turbobusa: En niistä onneksi mitään maksanut kun tuli pyörän mukana...
:mosh: voit poltaa sen loppuun alastarolla ensi lauantaina...