Sivu 1/67
Lähetetty: 10 Kesä 2005, 21:10
Kirjoittaja kajbusa
Kertokaa hyvät veljet/sisaret mikä mättää?? miehet vai pyörä?
Penkitys no.1 yoshín sliparit vakio säädöt 146 hv => TRE, putsari ja säädöt 154 hv (lämpötila n.15c)
Tällä paketilla Joensuussa 274km/h........ ei hyvä, ei.... tästä kimpaantuneena tilasin PC:n ja Modasin putsarin (läppä pois ja suurensin aukon).
Penkitys no.2 veto ennen pc. as 140 hv?????????????????? p..kle ja jäkeen 148,1 ja vääntöjä n.127 Nm. (lämpötila n.25C)
Penkki jossa ajettiin on Kuhmon Laatukoneen..... kuulema identtinen Kemin penkin kans.
Niin ja MOPO on -05 ja aj 2700km
Nimimerkillä: mitäs nyt?
![Angry :angry:](./images/smilies/mad.gif)
Lähetetty: 10 Kesä 2005, 21:31
Kirjoittaja Kujo
No tuota tuota... Jos penkki ja softa identtinen KemiMC:n penkin kanssa, niin ihan ok tulos. Aivan selkeetä vastausta tuohon en ole saanut, mutta vertailujen pohjalta näyttäisi että normi inertiadynon roller-power(teho rullalta, ei takapyörä) vastaa kemiläisen tulosta. Kemin penkistä muistelisin suht'vakioilla busila saadun tehoja n.+-145hv.
Lähetetty: 10 Kesä 2005, 21:43
Kirjoittaja kajbusa
Jep,näin ne väitti et ohjelma sama ja rummmun massa sama....mutta,mutta mistäs se ero 1 ja 2 välillä.. lämpötilako? ........ niin mikähän se sit on se todellinen tehonlisäys mitä on 1000 egellä saanut 4hv??? ![Turbo Busa :turbobusa:](./images/smilies/busa_smiley.gif)
Lähetetty: 10 Kesä 2005, 21:46
Kirjoittaja Kujo
kajbusa kirjoitti:Jep,näin ne väitti et ohjelma sama ja rummmun massa sama....mutta,mutta mistäs se ero 1 ja 2 välillä.. lämpötilako? ........ niin mikähän se sit on se todellinen tehonlisäys mitä on 1000 egellä saanut 4hv??? ![Turbo Busa :turbobusa:](./images/smilies/busa_smiley.gif)
Tai ehkä kaksi... tai ei yhtään.
Lähetetty: 10 Kesä 2005, 21:53
Kirjoittaja kajbusa
Nyt alkaa ymmärtää mitä hyötyä on Turbosta.(hinta /teho)
mutta ,mutta mikä ero on rulla/takapyöräteholla ![With stupid :stupid:](./images/smilies/withstupid.gif)
Lähetetty: 10 Kesä 2005, 22:55
Kirjoittaja Kujo
kajbusa kirjoitti:Nyt alkaa ymmärtää mitä hyötyä on Turbosta.(hinta /teho)
mutta ,mutta mikä ero on rulla/takapyöräteholla ![With stupid :stupid:](./images/smilies/withstupid.gif)
Ehkä joku muu vois valottaa tuota kyssäriä. Kertoimista puhutaan yms, mutta kun ei ole faktatietoa antaa, niin sitten ei.
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 21:30
Kirjoittaja kajbusa
Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia
ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin
koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 00:46
Kirjoittaja Esabusa
kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia
ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin
koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Tuota enpä tiiä. Noihin mittaustuloksiin vaikuttaa moni asia.
Omani penkitettiin viimevuonna Viaberilla 162 tms hp takanakilta (Acran kokoputkiston laiton yhteydessä).
Nyt Powerkings:n penkki antoi lähtötehoksi 174 ja lopputehoksi 181 luupäätä PCN yms. härveleiden laiton jälkeen.
mutta mitäpä noista, kunhan vaan tehoa on riittävästi.
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 01:14
Kirjoittaja kajbusa
Esabusa kirjoitti:kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia
ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin
koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Tuota enpä tiiä. Noihin mittaustuloksiin vaikuttaa moni asia.
Omani penkitettiin viimevuonna Viaberilla 162 tms hp takanakilta (Acran kokoputkiston laiton yhteydessä).
Nyt Powerkings:n penkki antoi lähtötehoksi 174 ja lopputehoksi 181 luupäätä PCN yms. härveleiden laiton jälkeen.
mutta mitäpä noista, kunhan vaan tehoa on riittävästi.
Niimpä..... mutta kun ei kulje eikä penkki näytä.......huolestuttaa, onko esim koneessa jotakin
Taidan testata toisen penkin.. missä?
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 19:52
Kirjoittaja jarim
Sun pyörälläs ei ole ajettu vielä tarpeeksi. 10-20tkm mittariin niin alkaa vasta kaikki konit löytymään...
Tuosta mun Busastahan lähti Kemin penkissä ensimmäisellä käyntikerralla about 19tkm ajettuna viime kesänä (Viper bolt-on vaimentimet + K&N) 148.5hp takarenkaalta että nuo sun lukemat on kyllä ihan linjassa sen kanssa. Huippuja kelasi penkkiin 282km/h ja sitten puuttui rajoittaja peliin... Powercommanderhan sinällään ei tuo lisätehoa, säätäminen vain helpottuu. Busan orggisboksi kyllä tuplaputkilla pelaa ihan mainiosti ettei sitä Powercommanderia välttämäti tarvi.
Tuon ilmansuodatinkotelon modaamisen jälkeen tullut tehontipahdus kuulostaa kyllä hiukka oudolta, eihän rengas sutinut tms?
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 23:18
Kirjoittaja akseli
josi muran kokoputkistolla saat 15 heppaa ja nokka-akseleilla toiset 15 :p
Lähetetty: 19 Kesä 2005, 01:11
Kirjoittaja Esabusa
kajbusa kirjoitti:Taidan testata toisen penkin.. missä?
Suosittelisin Viaberia .... jos vain käy toimintasäteen sisään.