Sivu 1/2
Lähetetty: 05 Maalis 2010, 20:33
Kirjoittaja storbacka
Onko kenelläkään kokemuksia tai muuten tietoa sellasesta modista, missä moottorin päällä oleva huohotintötterö on poistettu, ja tilalle laitettu suora levy josta lähtee huohotinletku.
Meinasin yrittää saada akun mahtumaan tankin alle. Tuolla systeemillä sais vaan aika paljon tilaa sinne.
Lähetetty: 05 Maalis 2010, 23:38
Kirjoittaja -Artsi-
Omassa turbokoneessa moinen ollut, mukavasti mahtui bensapumppu + Cosworthin bensafiltteri siihen päälle.
On nyt joutilaana tuo tsydeemi (billet-levy, siihen letkuliitin, lyhyt letku 90-asteen mutkalla sekä K&N huohotinfilsu), pistä viestiä jos kiinnostaa.
Lähetetty: 06 Maalis 2010, 00:34
Kirjoittaja mibusa
jos ei mennyt jo storbackalle,niin ostan tuon käikäleen..
Lähetetty: 06 Maalis 2010, 21:46
Kirjoittaja storbacka
Taidanpa vääntää itte sen levyn. Täytyy yrittää integroida se akkutellinki siihen samaan rakenteeseen.
Lähetetty: 10 Maalis 2010, 14:07
Kirjoittaja 82-1232688863
Mä tein myös itse levystä ja ruuvasin letkulähdön, johon filsu päähän, hyvin huokaili äkkikäytössäkin.
Mulla oli ja tulee olemaan tankki siinä poterossa.
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 21:02
Kirjoittaja storbacka
Tollanen siitä sitten tuli.
Tarvii vielä jonkunlainen pidike rakentaa siihen akun päälle..
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 21:07
Kirjoittaja Titaani
On hieno!
Taitaa juuri sopia bensapumppu laskeutumaan päälle?
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 21:23
Kirjoittaja jarim
Hieno on! Onko olemassa faktaa miten nuo akut yleensä kestää lämpöä? Itse mietin kanssa tuota tankin alusta toisen akun sijoituspaikaksi mutta kun tuo tankinalus kesäkuumalla ja varsinkin dynossa säätäessä kuitenkin on kohtuu lämmin paikka niin olen päätymässä takahydlariin.
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 22:33
Kirjoittaja storbacka
Joo kyllä pumppu mahtuu olee ihan normaalisti, se sattuu vähän taaemmas kun toi akku. Tuli sitä lämmönkestoakin mietittyä, mut sittenhän sen näkee. Voishan siihen ehkä jotain eristettä laittaa jos meinaa probleemaksi käydä.
Lähetetty: 05 Huhti 2010, 08:01
Kirjoittaja Titaani
OK, eristeet alle etupuolelle ja sivulle, niin ei ainakaan pitäisi niin helpolla sulaa.
Mulla ollut takapenkin alla lisäakku viime kesän ja haluais sen pois sieltä kun on muutenkin ahdasta.
Lähetetty: 01 Kesä 2010, 21:44
Kirjoittaja gsxr
Ootteko tehnyt tämän huohottimen kannen ihan suorasta levystä vai oikein jyrsimällä sinne semmonen kanava/sokkelo kuten näissä billet kansissa on (ape yms.)?
Lähetetty: 01 Kesä 2010, 22:44
Kirjoittaja tenhulttio
gsxr kirjoitti:Ootteko tehnyt tämän huohottimen kannen ihan suorasta levystä vai oikein jyrsimällä sinne semmonen kanava/sokkelo kuten näissä billet kansissa on (ape yms.)?
TFM taxissa on ihan vaan suora levy by rälläkkä ja porakone.
Lähetetty: 02 Kesä 2010, 02:08
Kirjoittaja gsxr
tenhulttio kirjoitti:gsxr kirjoitti:Ootteko tehnyt tämän huohottimen kannen ihan suorasta levystä vai oikein jyrsimällä sinne semmonen kanava/sokkelo kuten näissä billet kansissa on (ape yms.)?
TFM taxissa on ihan vaan suora levy by rälläkkä ja porakone.
Tämä selvä, kiitos tiedosta!
Lähetetty: 19 Elo 2018, 10:03
Kirjoittaja Jape79
Sotkeeko tuo normaalisti miten paljon konehuonetta jos letku vapaana pelkällä filtterillä? Uusimmassa hankinnassa toteutettu juuri noin. Kurkistin varovasti lahjahevosen suuhun niin jonkin verran tuolla oli öljysumua havaittavissa. Meinaan vaan että pitääkö olla huolissaan vai onko tuo normaalia
Ei kukaan ola rakentanut tuonne pientä kerääjäsäiliötä josta öljy valuisi takaisin koneeseen?
Lähetetty: 19 Elo 2018, 13:45
Kirjoittaja jarim
Monenlaista versiota oli itselläki, lopulta alkoi kyllästyttää öljysotku mitä siitä tuli ja palautin alkuperäisen ratkaisun missä letku on vedetty suodatinkoteloon...