Sivu 1/1

Lähetetty: 06 Kesä 2018, 09:39
Kirjoittaja JoonasJonesIkonen
Tervehdys vaan velhoille tänne päähän.

Eilen drifting harjoituksissa meni ketju poikki ja särki moottorilohkoa ja vetoakselia. Pyörä pitäisi tietenkin saada mahdollisimman nopeasti takaisin ajoon ja näyttäisi olevan tarjolla enemmän noita Gen2 moottoreita.

Minkälaisia muutoksia tarvitsisi suorittaa että Gen2 moottori istuisi gen1 busaan?

Nopealla tutkimisella totesin että moottori pitäis purkaa aika pieniin nippeleihin että saisi vetarin vaihdettua. 80tkm ajettu motti niin sieltä varmasti löytyisi muita yllätyksiä ja vaihdettavia kuluneita osia, joten järkeväksi koen vaihtaa koko paketin.

Tietenkin jos jollakin olisi kohtuu kilometreillä Gen1 tekniikka niin helpottaisi kummasti.

-Joonas-

Lähetetty: 06 Kesä 2018, 12:47
Kirjoittaja juu-zo
Moottori käy muistaakseni suoraan pienellä yläkannakkeiden modaamisella. Sitten täytyy tietysti sähköt päivittää myös gen2:sta, joten se teettä ylimääräistä työtä. Saattaa silti olla tulevaisuuden kannalta järkevää.

Lähetetty: 07 Kesä 2018, 07:39
Kirjoittaja BussiJussi
Olikohan kans ketjulinjassa heittoo..?

Lähetetty: 07 Kesä 2018, 08:16
Kirjoittaja JoonasJonesIkonen
Olin kyllä säätänyt ketjuja kireämmälle (en kuitenkaan liian kireälle) ja swingistä mitattuna 0,1mm sisään säädin etäisyyden. En toki laserilla mitannu. Ens kerralla mittaan laserscannerilla nii saa suoraan 0.05mm mittatarkkuudella tarkistettua...

Lähetetty: 07 Kesä 2018, 16:51
Kirjoittaja TNT
BussiJussi kirjoitti:Olikohan kans ketjulinjassa heittoo..?
Oikein muistat, ketjulinja pitää ottaa huomioon kun istuttaa gen2 motin gen1 runkoon. Nyt kun muistais paljonko se oli.. jos en ihan väärin muista niin 6 mm, simmiprikoilla saa hoidettua sen niin on ketjulinja suora. JariM vois muistaa..?

Lähetetty: 09 Kesä 2018, 19:00
Kirjoittaja jarim
En muista minäkään paljonko mutta heittoa siinä on. Busajasa ehken muistas.