Sivu 1/1

Lähetetty: 23 Maalis 2017, 23:18
Kirjoittaja storbacka
Onko kenelläkään tietoa miten noissa turbomäntinä markkinoiduissa mäntäsarjoissa sattuu paljerako kohdilleen?

Joissain sarjoissa mainitaan että tarvii korokelevyn alle, mutta kasvaako näissä sitten paljerako sen korokelevyn verran vai onko se otettu huomioon siinä männän korossa??

Tarvisin 84mm männät 1441cc koneeseen n. 11-11.5 puristuksella. Nyt on brocksin wisecot, mutta on joutunut korottamaan ryhmää niin että paljerako on viturallaan. Mielellään rakentaisin koneen niin että se paljealue pelittäis...

Lähetetty: 23 Maalis 2017, 23:37
Kirjoittaja 1340R86
storbacka kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa miten noissa turbomäntinä markkinoiduissa mäntäsarjoissa sattuu paljerako kohdilleen?

Joissain sarjoissa mainitaan että tarvii korokelevyn alle, mutta kasvaako näissä sitten paljerako sen korokelevyn verran vai onko se otettu huomioon siinä männän korossa??

Tarvisin 84mm männät 1441cc koneeseen n. 11-11.5 puristuksella. Nyt on brocksin wisecot, mutta on joutunut korottamaan ryhmää niin että paljerako on viturallaan. Mielellään rakentaisin koneen niin että se paljealue pelittäis...

JE mätien mukan tullen ohjeen mukaista korotus palaa
kun mittail niin muutos sillä oli saman verran mitä männisä oli eroa

E: sillä reuna tuli ~samaan mitä vaikossa




Edited By 1340R86 on 1490305155