Sivu 1/1

Lähetetty: 29 Loka 2016, 15:36
Kirjoittaja YyyVee
Viikon seissyt lämpimässä tilassa Gen1 Busa ja yhdellä
startilla kaikki neljä NGK Iridium tulppaa pimeäksi.

Mitä tulppaa olette käyttäneet?

Enkä nyt laita tuota tulpan piikkiin...vaikka ihan normi
käynnistys oli.

Lähetetty: 29 Loka 2016, 17:28
Kirjoittaja juu-zo
Ngk cr9ek tulpat just kaivoin omasta pois. Niillä ainakin on toiminut. Nyt tilailin cr9eix iridiumit testiin.



Edited By juu-zo on 1477751332

Lähetetty: 29 Loka 2016, 19:20
Kirjoittaja jarim
Vakiot on CR9E ilman K:ta siis.

Lähetetty: 30 Loka 2016, 09:00
Kirjoittaja YyyVee
Kiitos.

IU27 Denso oli ja 2100 km.

Laatu on samanlaista, kun kaikki tulpat samaan aikaan rikki.

Pyörä kävi kesällä penkissä ja seokset pitäisi olla kohdallaan.

Lähetetty: 30 Loka 2016, 21:50
Kirjoittaja jarim
Siis ei ollu NGK:t vaan Densot kun hajosi?

Lähetetty: 31 Loka 2016, 14:38
Kirjoittaja Vajukki
Imettelen aina noita pimeäksi menemisiä ja miten se on mahdollista että kaikki tulpat kuolee kerralla totaalisesti ettei minkäänlaista kipinää synny. Eikös se vaatisi että tulee jokin jännitepiikki joka polttaa kaikki tulpat jotenkin eikä se olisi sidoksissa mihinkään seoksiin.

Itsellä ei ole koskaan semmoista sattunut matkan varrella vaikka erinäisiä kulkimia on ollut alla. Toki tulpat on joskus kastuneet mutta kuivumisen jälkeen ne taas toimii. Nykyiset autot voivat olla tosi tarkkoja tulpan suhteen mutta sekin ilmenee toisinpäin eli väärä tulppa rikkoo jotain muuta, esimerkiksi sytytysyksikön. Nöösipoikana mopossa iski aina välillä se piikki tulppaan mutta siitäkin päästiin kun sen piikin poisti.

Lähetetty: 01 Marras 2016, 09:13
Kirjoittaja jarim
Minulla on yksi iridium tulppa "kuollut" koko mp historiani aikana. Sekin toimi muuten mutta yli 8000 rpm ei antanut enää kipinää.