vaihdoin tuossa tännään gen1 imunokkaan apen säätöpyörän ohjeitten mukaan (nokan viiva - adapterin piste) ajatuksenani laittaa se pakonokan tilalle. ja huomasin samalla että kun laitat säätörissan numerot samoin päin kuin vakipakonokassa ja käännät nokkaa niin että adapterissa vierekkäin olevat kahden pienen viivan väli on kannen tasossa (mitä ape ei erikseen neuvo) niin ajoitus ilmeisesti asettuu hyvin liki 105-107 astetta. en oo vielä kellolla ajoittanu mut voiko olla näin yksinkertaista?? kaiken mystiikan takana!!!!
adapteri kannattaa muuten lämmittää hyvin,menee paljon helpommin paikalleen. mut silti tigillä kiinni varuiksi.
apen nokkapyörät
Meillä pari kertaa liikkunut joten ollaan sittemmin aina hepattu.orpopiru kirjoitti:Itellä ois ketjun vaihto eessä ennen kesää ja nythän rupes kiinnostamaan toi nokkamodi... Vaatiiko toi apen nokkapyörä varmistamisen hitsaamalla vai onko tämä vaan varmuuden maksimointia? Toimiiko toi ajoitus edellä kerrotulla tavalla?
-orpoporu-
piti palata senverran tähän, et viivojen väliin osuessaan ajotus on n. 100 ku sen imunokan laittaa pakonokan tilalle niiden mukaan.eli niinku vakio pakonokka. mut ei oo paha juttu ollenkaan ajottaa. polkupyöräkaupasta hain heittokellon kaveriksi kierteisiin käypäsen pinnan josta taivuttelin jatkon ja tietysti astelevy
tosin mulla oli murikka pöydällä.
Edited By parta on 1426955080
tosin mulla oli murikka pöydällä.
Edited By parta on 1426955080
-13 hikisesti 322km/h halli
-14 kone poks
-15 mopolla kattokerhoon
-16 340.11km/h kauhava
-16 376.4km/h lappeenranta
SMR
-14 kone poks
-15 mopolla kattokerhoon
-16 340.11km/h kauhava
-16 376.4km/h lappeenranta
SMR