Sivu 1/1

Lähetetty: 07 Elo 2014, 05:49
Kirjoittaja eewee
Moi,

Gen 1 ajettu 53 tkm

Havaitsin moottorissa rapinan joka syntyy 2000 kierroksen kohdalla. Aivan kuten venakopan alla ketju rallattaisi.

Vaihdoin ketjun ja kiristimen. Vanha kiristin oli kolmen naksun päässä tapista ja nyt uudet osat kun laittoi ja tarkasti kiristimen asennon on se nyt aivan alussa missä kuuluuisikin.

Mutta kun se rapina vaan ei poistunut.

Hellästi kun nostaa kaasua kahteen tonniin alkaa se rapina just ennen, aivan kuten jokin pelti olisi jossain irti ja resonoisi ja kun kierrokset nousee inan yli poistuu ääni yhtä nopeasti.

Vastaava ääni kuuluu kun kierrokset laskee ylempää tyhjäkäynnille, kahen tonnin kohdalla jälleen kuuluu se sama ääni.

Kiitos jo nyt ajatuksista

Lähetetty: 07 Elo 2014, 19:18
Kirjoittaja eewee
Tässä selvitelly päivän mittaan mitä voisi alkaa tarkasteleen ja lopputuloksena on tullut:

Jos se toimii muuten, aja sillä!!

Fillari on kasassa ja lisää kilometrejä, kyllä se sitten oikuttelee jos jotain oikeesti rikki on menny

:turbobusa:

Lähetetty: 07 Elo 2014, 20:25
Kirjoittaja Kekee
Kuuluuhan sieltä toki ääntä...aika paljon liikkuu ku kone käy, toki jossain vaiheessa kannattee tarkistella asioita. Itte tulin melkein hulluksi aikanaan 20v r1 jammun kans... :blues:

Lähetetty: 08 Elo 2014, 14:52
Kirjoittaja eewee
Juu, ei näitten takia kannata yö unia menettää.....buahhh...eihän

no käväisin ottamassa momenttia ulos tuossa oman kylän asfaltoidulla testipenkillä, rapinat tais hakee paikkansa ku hiljeni aikas paljon.

taas hyvillä mielin seuraavaa kummastelua odotellen