Sivu 1/1

Lähetetty: 29 Touko 2014, 00:54
Kirjoittaja kaikkonen___
olisko kellään suositella mitään vahvempaa vetoakselia -99 busaan?
onko ape ainut vaihtoehto? kokemuksia?
kun ei toi orggis näköjään vaan kestä...

Lähetetty: 29 Touko 2014, 01:15
Kirjoittaja PRM75

Lähetetty: 29 Touko 2014, 01:57
Kirjoittaja gsxr
kaikkonen___ kirjoitti:olisko kellään suositella mitään vahvempaa vetoakselia -99 busaan?
onko ape ainut vaihtoehto? kokemuksia?
kun ei toi orggis näköjään vaan kestä...
Onko vetopakassa lisälaakeri, sen puuttuminen aiheuttaa vetoakselin katkeilua kun ketju yrittää nousta hammasrattaan hampaiden päälle tietyissä tilanteissa.

Vakio vetari ei kyllä heikkouttaan ihan äkkiä katkea.
Kestää turboissakin.

Lähetetty: 29 Touko 2014, 14:35
Kirjoittaja kaikkonen___
gsxr kirjoitti:
kaikkonen___ kirjoitti:olisko kellään suositella mitään vahvempaa vetoakselia -99 busaan?
onko ape ainut vaihtoehto? kokemuksia?
kun ei toi orggis näköjään vaan kestä...
Onko vetopakassa lisälaakeri, sen puuttuminen aiheuttaa vetoakselin katkeilua kun ketju yrittää nousta hammasrattaan hampaiden päälle tietyissä tilanteissa.

Vakio vetari ei kyllä heikkouttaan ihan äkkiä katkea.
Kestää turboissakin.
takavantessa on lisälaakeri, vähän erilainen tosin.
ja tarkennetaan sen verran et akseli on ehjä muuten mut rattaan spooreista on lohennu tavaraa pois.
tai ei siel o enää spoorii oikeen nimekskään... :tapu:

Lähetetty: 29 Touko 2014, 15:13
Kirjoittaja gsxr
Olisiko ollut kenties huonolaatuinen eturatas kyseessä, liikaa välystä ja päässyt hakkaamaan jotenkin. Oon joskus nähnyt kuvan jossain tuollaisesta ongelmasta.

Lähetetty: 29 Touko 2014, 15:31
Kirjoittaja kaikkonen___
gsxr kirjoitti:Olisiko ollut kenties huonolaatuinen eturatas kyseessä, liikaa välystä ja päässyt hakkaamaan jotenkin. Oon joskus nähnyt kuvan jossain tuollaisesta ongelmasta.
rattaalla ajettu n.1300km ja asenettaessa ei ollu mitään välystä... ja nyt on rataskin yllättäen valmis... ja silloin akseli oli myös ehjä... ainakin silmämääräisesti... mitään särötarkastusta en tosin silloin tehny...

Lähetetty: 29 Touko 2014, 16:03
Kirjoittaja gsxr
Noh, sittenhän se on laitettava se vahvempi akseli. Onko ajettu rajoitinta vasten?

Lähetetty: 29 Touko 2014, 16:42
Kirjoittaja kaikkonen___
gsxr kirjoitti:Noh, sittenhän se on laitettava se vahvempi akseli. Onko ajettu rajoitinta vasten?
sitäkin.
vielä kun löytäis jostan vakio akselia n.8,5mm pidemmän...

Lähetetty: 29 Touko 2014, 20:00
Kirjoittaja Fastard
Se on huomioitu et ainakin mun välimallin 01 löytyy vähemmän työstöä kuin aikaisemmissa. Muutamia millejä just siinä heikommassa kohtaa verrattuna vanhempiin. Voi kait tuo mun vetari tosin olla vahinko mut aika paljon se on saanut piiskaa vuodesta 2006 lähtien.

Lähetetty: 29 Touko 2014, 22:06
Kirjoittaja kaikkonen___
http://i449.photobucket.com/albums....622.jpg


tommonen se ny on.




Edited By kaikkonen___ on 1401390533

Lähetetty: 30 Touko 2014, 20:54
Kirjoittaja kaikkonen___
onkos kellään kokemuksia onko jotain käytännön eroja eri valmistajien akseleissa? ape? robinson? joku muu?