Sivu 1/1

Lähetetty: 24 Helmi 2014, 23:57
Kirjoittaja peksi
Elikkä kansi oli huollossa ja samalla vaihtuu pakonokan tilalle org imunokka. miten ajoitus: merkit kohdilleen kuten alunperinkin oli vai? Kannen kiristymomentti ja järjestys? Muuta huomioitavaa kasatessa? Kiitos! Niin ja sit vielä venttiilivälykset sinne pakopuolelle..



Edited By peksi on 1393290807

Lähetetty: 25 Helmi 2014, 11:20
Kirjoittaja 1340R86
Tuomoinen vanha juttu löytyi missä asiaa ajoitus juttua selitetty

http://www.busanistit.org/foorumi....=petrik

Lähetetty: 25 Helmi 2014, 20:20
Kirjoittaja jarim
Säädettävät nokkapyörät ja heittokellon kanssa asteet kohdalleen. Apen pyörien istukassa ainakin on merkki (piste) mihin imunokan viiva täsmätään jos se asennetaan pakopuolelle. Näin toimimalla pyörien merkit saa myös ketjuun nähden kohdalleen. Momentti riippuu käytetyistä kansipulteista. Vakiot ensin 25Nm, lopullinen 52Nm ja keskeltä aloittaen vuorotellen sitten vasen-oikea että kiristyy tasaisesti. Pakopuolen välys kylmänä 0.2-0.3.

Lähetetty: 15 Huhti 2014, 14:44
Kirjoittaja peksi
Ei oo säädettäviä nokkapyöriä, eikä heittokelloja.. Saako sen nokan siinä olevien merkkien avulla sinnepäin mihin se kuuluu?

Lähetetty: 15 Huhti 2014, 19:29
Kirjoittaja jarim
Tekisi mieleni sanoa että ei mutta korjatkoon joku jos on ilman säädettäviä laittanu.

Lähetetty: 15 Huhti 2014, 19:47
Kirjoittaja snuggles
Juu ei, tahi sinnepäin

Lähetetty: 15 Huhti 2014, 21:54
Kirjoittaja peksi
Aikas arvokkaita nuo nokkapyörät..,köyhyys ei ole aina nautinto.

Lähetetty: 15 Huhti 2014, 22:45
Kirjoittaja 1340R86
Kiinittä ja irrotta sen vakio pyörylän riitävän monta kertaa ja niiten välissä mittaille kuinka paljon vielä pitäis käänttää ja mihin suuntaan(kannattaa varatta aikaa koko kesä tai talvia)