Sivu 1/2
Lähetetty: 15 Syys 2012, 03:02
Kirjoittaja 109-1332102465
täälä suomessa tuntuu olevan jotain helvetin salatiedettä nää turbovehkeet.pitääkö nyt oikeasti mennä sveduihin jotta saa nämä laitteet kulkemaan....saatana!....
Lähetetty: 15 Syys 2012, 07:28
Kirjoittaja villeh
400rwhp laite olisi myynnissä. Yvllä lisää.
Lähetetty: 15 Syys 2012, 12:40
Kirjoittaja gsxr
Suomessa rakennetaan pääpiirteittäin liian pienillä ahtimilla nämä vehkeet ja ne jotka rakentaa suurilla niin rakentaa sitte aivan älyttömän kokoisilla.
Lähetetty: 15 Syys 2012, 14:21
Kirjoittaja PowerKing
No mikäs nyt on ongelmana?
Ja toiselle kirjoittajalle, mikä on oikean kokoinen ahdin?
Lähetetty: 15 Syys 2012, 14:35
Kirjoittaja gsxr
Viitaten topikin aloittajan kirjoitteluun oletin kyseessä olevan katupeli ja ongelmana voimattomuus ahdoilla. Paras ahdin voimantunteen kannalta katupyörään on sellainen mikä tuottaa riittävästi voimaa nimenomaan siellä mukavuusalueella 4000-70000rpm mutta ei kuitenkaan ole heti tukossa tämän alueen yläpuolella. Td04-sarja ei tähän pysty eikä mielestäni oikein td05 ahtimetkaan. Hx35-40 ahtimilla ei näytä olevan ongelmia yläpäässä mutta heräävyys dynokäyrien mukaan ei ole päätä huimaava ainakaan niissä tulosteissa mitä itse olen nähnyt. Poislukien joitakin yksittäisiä toteutuksia. Tosin eihän dyno aina kerro kaikkea. Ennemmin kuitenkin se liian iso kuin pieni.
Lähetetty: 15 Syys 2012, 15:42
Kirjoittaja BussiJussi
KKK24/27 MCXpress ei paha... Hieman isonmalla kompurasiivellä....
http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/IMG_0378.jpg 340hp/320Nm Vittaniemen veltossa penkissä renkaalta!
Taitaa olla tänäkin vuonna nopein katukäytössä oleva busa! Kestää eurooppa turneet, ja herää riittävän alhaalta! HX:t sitten jo erikaliberia, hankaluuksia piilotella katteiden alle, jos ei halua katsastella!. Ja jos oikeesti haluut kunnon vehkeet, tuo Powerkingi osaa asiansa, suosittelen!
Lähetetty: 16 Syys 2012, 21:32
Kirjoittaja Arctikdiver
Täältä löytyy valmis paketti, myyntiosiosta lisätietoja. Ahtimena juurikin tuo BussiJussin markkinoima.
-jari-
Lähetetty: 16 Syys 2012, 21:43
Kirjoittaja Heksa
nivala
seinäjoki
hankasalmi
tuossahan noita "aihiota" isolohko hintaan ![What the... :wtf:](./images/smilies/wtf.gif)
Lähetetty: 28 Syys 2012, 20:45
Kirjoittaja fooorumi
Jos kiinnostaa ite rakennella eikä haluu valmista pakettia, niin täältä löytyy tiivistettynä juttua omista viime vuoden duunailuista:
http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=159439.0
Privallakin voi kysellä, vastaan mielelläni sen puitteissa mitä tiiän. Muokin ärsytti ja ärsyttää edelleen, ettei täältä löydy mitää tietoa ja homma on "salamyhkästä". Btw. Tämäkin vehje on ihan katukäytössä (silloin tietysti teho rajoitettu sallituun..) ja tullaan myös muutoskatsastamaan.
Edited By fooorumi on 1348855589
Lähetetty: 28 Syys 2012, 22:35
Kirjoittaja 107-1089231881
Kerrassaan hieno projekti/juttu
Tämä salamyhkäisyys on juttu joka ihmetyttää, ihme kyyräilyä sanoisin.
Lähetetty: 28 Syys 2012, 23:29
Kirjoittaja snuggles
On huima rojekti ja hienoa kerrontaa !!
Paljonko tuo tuli maksamaan, siis ilman omaa työtä ?
Lähetetty: 29 Syys 2012, 00:32
Kirjoittaja fooorumi
snuggles kirjoitti:On huima rojekti ja hienoa kerrontaa !!
Paljonko tuo tuli maksamaan, siis ilman omaa työtä ?
No kyllähän se sitä rahaa vei.. vähän siitä riippuen mitä kaikkea otetaan laskuihin mukaan, niin 1-1,5x pyörän hinta.
Lähetetty: 29 Syys 2012, 08:20
Kirjoittaja ysi-ärrä
On kyllä mahtava juttu. Hyviä kuvia.
Lähetetty: 29 Syys 2012, 08:40
Kirjoittaja Heksa
Mitenkäs toi jäähdytys pelaa/riittää ??
aika pieneksi jäi "syyläri" ja öljynjäähdytyshän on kokonaan poistettu
Jos suomeen tulee viä -10/-11 kaltaisia kesiä
Lähetetty: 29 Syys 2012, 09:13
Kirjoittaja 107-1089231881
Taitaa riittää hyvin, katsos kuvaa hiukan tarkemmin...
![Kuva](http://i1263.photobucket.com/albums/ii634/fooorumi_fin/807685df.jpg)