Lähetetty: 30 Elo 2011, 16:15
Koitin täältä haulla etsiä mutta en löytänyt,
saman moista
(ehkä uuden käyttäjän hyvää... tuuria)
tuoltakin kyseelyt,
moottoripyora.org
sieltä omaa lainaten
systeemi saisi olla käytössä
saman moista
(ehkä uuden käyttäjän hyvää... tuuria)
tuoltakin kyseelyt,
moottoripyora.org
sieltä omaa lainaten
eli tossa pienemässä kakkos pyörässä onkelman on että alkio yllätin nykimään, mikä vaikutaisi johtuvan lambda anturista anturin johdon kun otti irti loppui nykiminen ja alkoi fi valo palamman
"kuten pitääkin" ja näytää vika koodin oikeen johto paikassan ei mitään koodia,
outoa hommassa on kun uuden anturin laittaa paikkansa/johdon kiinni niin heti nykii,
johdot ecun ja anturin väliltä tarkisteltu
(johto sarjojen suoja teippaiksia en vielä purkanut)
ja ehjiä ainakin mittailun mukaan ovat,
molemmat sekä uusi että vanha lambda anturi rikki?
ecu rikki?
jotain muuta? mitä?
Aluksi nyki ~2000-3000rmp välillä(tai sen oikeestaan varmaan vasta huomasi siinä) loppu vaiheessa,
sen huomasi aina tasakaasulla matkaa ajessa 1500-9000rmp mutta pahinta se oli 2000-3000rmp välillä, nykiminen oli terävää kovaa rynkytystä
(paikallan kun nosti kierrokset 3000rmp seilasivat 2500rmp ja 3000rmp
välillä, samaan tapaan kuin olisi laihalla)
nykimistä ei tuntunut kun kiihdyti tai muuten kuormitus muuttui raskaamaksi ylämäki tms 2002 malli kyseesä
laittelin ohjelmasta lambdan pois sen jälkeen kun irrotin johdon ja
siitä päätellen että nyt ei nyi vika lienee jotenkin lambdan systeemin liittyvä
systeemi saisi olla käytössä