Sivu 1/1

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 19:08
Kirjoittaja teke67
Vaihdoin Bussiin (k5) ko.nokat ja pistin koneen käymään.
Kone kävi ihan nätisti ja sitten kun lämmöt oli lähes norm.
käyntilämpötilassa nousi koneen kierrokset n.1500 rpm ja
kone alkoi käymään epätasaisesti. No ei ku kone seis ja
ihmetteleen että mitä ja sitten kun yritti käynnistää, niin
kone pistää vastaan että ei meinaa jaksaa pyörittää!?
No ei muuta kuin tarkistamaan jako, kaikki letkut ja liittimet
ja kaikki on ok ja kone lähtee välillä käyntiin, mutta käy
huonosti.
Sitten kun ottaa nokka-aks. asentoa anturista liittimen irti,
kone pyörii ok. Vikakoodeja ei ole.
Asiaa ihmeteltyäni laitoin vakio nokat paikkaan ja kone käy
kuin kuuluukin. Elikkä mikä neuvoksi, vai käykö aina näin
kun alkaa ehjää korjaamaan? :pääseinään:

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 22:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Soitatko, koitan auttaa pulmassasi.

040-9009966/jamppa

Lähetetty: 16 Huhti 2007, 21:21
Kirjoittaja teke67
No nyt on sitte nokkia ihmetelty ja kiitos ksthb:n hyvien
neuvojen nokkien ajoitukset on saatu kohdilleen, ei ne
Yoshin nokat olleetkaan ihan bolt-on!
Pyörä penkitettin ensin vakiona tulos 158hv takaselta ja
sitten Yoshin st-1 nokat(ajoitettuna) ja yoshin rs-3 koko-
putki ja db-killeri paikoillaan ja orkkisboksi nollattuna 178hv.
Db-killerin poisto antoi lukemaksi 183hv!
Tarkoitus olisi ko.viikolla myös koittaa mitä pc-usb3 ja
Factoryn +4 asteen kiila tekee teholukemille.
:mosh:

Ja penkitykset teki MP-Asennus.com




Edited By teke67 on 1176753079

Lähetetty: 08 Maalis 2012, 09:26
Kirjoittaja b-ossi
Nokat vaihdettu , mutta 9000 rpm jälkeen vikakoodi C 24 ?

Lähetetty: 08 Maalis 2012, 11:17
Kirjoittaja jarim
Ykkössylinterin sytytyksestä herjaa. Onkohan puola kunnolla paikallaan ja tulppa ehjä? Siirrä kokeeksi vaikka ykkösen puola neloseen ja nelosen ykköseen niin näkee siirtyykö vika.