Sivu 1/1

Lähetetty: 30 Joulu 2010, 21:26
Kirjoittaja 107-1089231881
Gen2 kansi tuli viritettäväks niin sain vihdoinkin uuden ja vanhan Busan kannet vertailtavaksi virtauspenkkiin.
Mitään oleellista eroa noilla ei ole, erot on lähes teoreettiset virtauksien puolesta.
Joten Gen 2 kannen voi korvata myös gen1 kannella tehojen puolesta, on siis aivan sama kummalla kannella koneensa korjaa esim sulamis tapauksissa. Gen2 venttiilit ja osat ovat siirrettävissä gen1 kanteenkin.

Virtausmittaus vertailu

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/tekniikka%20kuvat/20101230_003.jpg

Kunhan saan portattua ton Gen2 kannen niin laittelen lisää vertailuja....

Edit: niin toi 1 Lps vastaa noin 0,58 hp tehoon tarvittavaa ilma määrää..




Edited By Ksthb on 1293739196

Lähetetty: 30 Joulu 2010, 21:52
Kirjoittaja Purkuosia.com
Ksthb kirjoitti:Gen2 kansi tuli viritettäväks niin sain vihdoinkin uuden ja vanhan Busan kannet vertailtavaksi virtauspenkkiin.
Mitään oleellista eroa noilla ei ole, erot on lähes teoreettiset virtauksien puolesta.
Joten Gen 2 kannen voi korvata myös gen1 kannella tehojen puolesta, on siis aivan sama kummalla kannella koneensa korjaa esim sulamis tapauksissa. Gen2 venttiilit ja osat ovat siirrettävissä gen1 kanteenkin.

Virtausmittaus vertailu

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/tekniikka%20kuvat/20101230_003.jpg

Kunhan saan portattua ton Gen2 kannen niin laittelen lisää vertailuja....
Ku kerkeet ni viittikkö mitata onko niis leveyseroa?

Lähetetty: 30 Joulu 2010, 21:54
Kirjoittaja 107-1089231881
Joo, tarkastelen lisää huomenna....

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 11:35
Kirjoittaja snuggles
Eikos juuri noissa kansissa ole läppiksien kiinnityksessä eroa. Gen1 tasajako, olikse 80mm, ja gen2 reunimmaiset lähempänä toisiaan.

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 13:18
Kirjoittaja 107-1089231881
Jep,läppiksien jako on eri ja kiristin tsydeemi myös...
Oliskohan noissa vielä jotain eroavaisuuksia?

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 13:19
Kirjoittaja Titaani
Ei tehtaan ole tarvinnut muuttaa virtaus määrää vielä 20hv lisäyksellä gen1>>gen2.
Eli vakiona virtaus nopeus oikeampi gen2 :ssa kun ollaan lähempänä kanavan optimi tehoa, mutta varmaan ilman isompaa kansityötä saadaan tehoa lisää juurikaan virtausmäärää kasvattamatta vakiokokoisessa ja +3mm ylikoossa, tietenkin vaatii että muut komponentit vaihdetaan ja on suhteessa toisiinsa




Edited By Titaani on 1293795050

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 13:26
Kirjoittaja 107-1089231881
Lisäteho gen2 seen on saatu pikku muutoksin.
Nokka-akselit, iskun pituus, puristussuhde, sylinteriryhmän helmojen viisteillä.
Hmm.. onko kukaan mitannu nostoja gen2 nokista?
Entäs asteita ?

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 13:39
Kirjoittaja Titaani
Gen 2 Specsit

Eli tuolla olis

Nokat etenkin pakopuolella kireyttä lisää huomattavasti gen2 ja se puristus 1.5 pykälää enemmän.

Niin onhan se ilmaboksi isompi tilavuuksinen filtterin puhtaalta puolelta.

Lähetetty: 05 Joulu 2011, 10:02
Kirjoittaja 75-1248528621
Onkos nuo läppärungot vaihdettavissa keskenään? Vai vaatiiko suurenkin määrän puuhaa, ennenkuin sopivat paikoilleen? Suuntana siis gen2 läppärungot gen1 kanteen. Vai laitetaanko lisäruiskuksi perinteisin menoin painekoteloon toiset suuttimet?



Edited By Kapakala on 1323072241