Sivu 1/1

Lähetetty: 31 Elo 2011, 20:55
Kirjoittaja busataurus
Pohtii..pohtii.. :O
Kertokaas joku fiksu mulle kun busaan on dynojetin quick shifter 104 loppuinen ja se on push malli..
mulla sattuu olemaan jouten pull malli eli jos käännän kaavion niin eikö toi pull mallin pitäisi toimia ?? jalkatappi sarjana on aratan sarja..

:turbobusa:

Lähetetty: 31 Elo 2011, 21:28
Kirjoittaja jarim
Juu, käännetyllä kaaviolla pull. Ja käännettyä suosittelen ehdottomasti. :)

Lähetetty: 31 Elo 2011, 23:18
Kirjoittaja busataurus
Pokkaa ..

Kiitoksia palautteesta mietin tossa duunissa kun en nähnyt tappisarjaa edessäni..niin turvauduin foorumiin..

Samaan hengen vetoon ..ruttujen nostoa..?? kannentiivari ohuemaksi vai kannesta pois vaii uudet mukit..
että saisi nokista kaiken hyödyn irti..( yoshi st1 )
vai oliko toikin mutua eräällä foorummilla paukutteltiin että paskat nokat ja ruttuja nostamalla saa "jotain " aikaiseksi.. ???

Lähetetty: 02 Syys 2011, 09:43
Kirjoittaja busataurus
Hop..

vaatiiko toi commari + dynojetin shifteri, toimiakseen ignition modulen.? mietin jos vaatii niin samaan rahaan saa cordonan plug & playn....

duelin kuvaston mukaan merkattu nrolla 7 jos vaatisi ignition modulen.. ja 2002 - 2007 olisi merkattu niin että ei tarviisi ignitiota.?? :1087
eli onnistuuko tökkään shifterin kiinni commariin..???




Edited By busataurus on 1314946311

Lähetetty: 02 Syys 2011, 11:27
Kirjoittaja tenhulttio
Ei tarvi ignition modulea eikä kyllä commariakaan. Ecu editorilla hoituu kaikki. Liittimet millä saa shifterin kytkettyä tarvii vain.

Lähetetty: 02 Syys 2011, 19:42
Kirjoittaja 106-1251057001
Ei se mitään liittimiäkään erikseen tarvitse jos tilaa esim dragracen valmiin setin, 250e, plug & pray