Sivu 1/1
Lähetetty: 25 Kesä 2011, 11:38
Kirjoittaja busajasa
Löytyykö faktatietoa siitä paljonko ketjulinja muuttuu kun G2 moottori istutetaan G1 runkoon?
Tämän hetken oletus olisi että vetoakselilta olisi G2 pari milliä ulompana verrarttuna G1:een - pitääkö paikkansa?
Lähetetty: 25 Kesä 2011, 12:20
Kirjoittaja tenhulttio
Sorvataanko eturissaa sisäpuolelta vaiko prikkaa takarissan alle? Vai oliko siellä peräti joku prikka eturissan alla mitä vois ohentaa?
Lähetetty: 25 Kesä 2011, 12:56
Kirjoittaja snuggles
Ero on enemmän jotain 5mm luokkaa. Vaihtoehtoja on useita, siirtää konetta rungossa jokunen milli oikealle, ottaa vetoakseli irti ja sorvata holkista poies, jolloin pitää tarkistaa urien riittävyys eturattaalle, tahi sit shimmata takapyörää vasemmalle. Kaikissa on huonot puolensa, paras ehkä yhdistellä vähän sieltä ja täältä. Omassa sorvasin takavanteen prikkaa ohemmaksi, vaikkei olekaan moista muutosta, muuten vaan ketjulinjan kohdistaminen tarpeen. Gen1-gen2 erot huomaa jo swingin vaihdossa, ketjulaaha on sen 5mm sivussa, ketjun sivu kulkis uran sijasta keskiosan päällä.
Lähetetty: 25 Kesä 2011, 13:03
Kirjoittaja busajasa
kone rungossa. joo on se useita millejä se siirto. Pakko shimmata konetta oikealle jotta ketju ei osu runkoon. Sitten varmaan loput sieltä takarissaselta.
Talvella jos käyttäs koneen alhaalla ja sorvauttas vetarin holkilta jonkun millin. Eturissan booreissa on tilaa mennä oikealle ainakin pikakatsauksella.
Mut nyt tämmönen pikaratkaisu..
Edited By busajasa on 1308996287