Sivu 1/3

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 17:12
Kirjoittaja Rockster
Onkos kellään nyt tarkkaa päivämäärää siitä, että kuinka uuden Bussin saa turbotettuna rekisteriin? Pyörää etsimässä parhaillaan turboprojektiin...

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 17:47
Kirjoittaja toimeve
Rockster kirjoitti:Onkos kellään nyt tarkkaa päivämäärää siitä, että kuinka uuden Bussin saa turbotettuna rekisteriin? Pyörää etsimässä parhaillaan turboprojektiin...

...tarvitko tarkempaa kuin kesäkuu 2003?

Tarkka päivä oli muistaakseni heinäkuussa 2003, en vaan muista että mikä eikä hätäsellä haulla löytyny sitä topikkia, jossa se on mainittu.

edit: enkä myy omaani poies :D




Edited By toimeve on 1296575380

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 17:54
Kirjoittaja CormaX
Tuossa olis siisti Bussi...

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1022043


...ei puutu kuin Turbo.




Edited By BusaCormaX on 1296575737

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 17:57
Kirjoittaja CormaX
Ja jos väri ei miellytä niin tuossa edullisempi....


http://www.jokiniemimotors.fi/mp_kaytetyt.html

löytyyhän näitä yksilöitä :thumbup:

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 18:23
Kirjoittaja minizz66
http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0

niin jotkut sanois että se viimenen päivämäärä olis tuo milloin tullut euro-2 täysimääräisesti voimaan 1.7.2004 ?

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 21:53
Kirjoittaja Rockster
minizz66 kirjoitti:http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0

niin jotkut sanois että se viimenen päivämäärä olis tuo milloin tullut euro-2 täysimääräisesti voimaan 1.7.2004 ?
Tässähän se juuri on kun on ristiriitaista tietoa tarjolla. Ehkä se on pakko etsiä varmuudeksi vahempi kuin heinäkuussa 2003 rekisteröity. Saattavat myyjät pitää vähän idioottina kun alan kyselemään vm. 2003 pyörästä, että missäs kuussa on rekisteröity.

Niin ja tämä on aika potentiaalinen:

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1022043

Olisi swingin jatkot jo valmiina :D

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 22:04
Kirjoittaja CormaX
Rockster kirjoitti:
minizz66 kirjoitti:http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0

niin jotkut sanois että se viimenen päivämäärä olis tuo milloin tullut euro-2 täysimääräisesti voimaan 1.7.2004 ?

Tässähän se juuri on kun on ristiriitaista tietoa tarjolla. Ehkä se on pakko etsiä varmuudeksi vahempi kuin heinäkuussa 2003 rekisteröity. Saattavat myyjät pitää vähän idioottina kun alan kyselemään vm. 2003 pyörästä, että missäs kuussa on rekisteröity.

Niin ja tämä on aika potentiaalinen:

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1022043

Olisi swingin jatkot jo valmiina :D
Sitä se on! Ostin oman K1:sen 2009 kesäkuussa jolla oli ajettu 10000km(saksasta tuotu), ei mitään herkkuja...olin vuoden haaveilut busaa ja tämä yksilö oli niin siisti mutta "ylihintainen".
No pyytähän aina saa(hiukan alle 11000€), vaihtoon meni ZZR 1100... niin lähtihän se suht edullisesti kun laskeskelee.
Toi on jo mielestäni edullinen ja kuvista päätellen SIISTI.
Eli jos olis tarve busalle niin ostaisin ton ehdottomasti gen1:stä :thumbup:

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 22:10
Kirjoittaja Rockster
BusaCormaX kirjoitti:
Rockster kirjoitti:
minizz66 kirjoitti:http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0

niin jotkut sanois että se viimenen päivämäärä olis tuo milloin tullut euro-2 täysimääräisesti voimaan 1.7.2004 ?

Tässähän se juuri on kun on ristiriitaista tietoa tarjolla. Ehkä se on pakko etsiä varmuudeksi vahempi kuin heinäkuussa 2003 rekisteröity. Saattavat myyjät pitää vähän idioottina kun alan kyselemään vm. 2003 pyörästä, että missäs kuussa on rekisteröity.

Niin ja tämä on aika potentiaalinen:

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1022043

Olisi swingin jatkot jo valmiina :D

Sitä se on! Ostin oman K1:sen 2009 kesäkuussa jolla oli ajettu 10000km(saksasta tuotu), ei mitään herkkuja...olin vuoden haaveilut busaa ja tämä yksilö oli niin siisti mutta "ylihintainen".
No pyytähän aina saa(hiukan alle 11000€), vaihtoon meni ZZR 1100... niin lähtihän se suht edullisesti kun laskeskelee.
Toi on jo mielestäni edullinen ja kuvista päätellen SIISTI.
Eli jos olis tarve busalle niin ostaisin ton ehdottomasti gen1:stä :thumbup:
Ei tuo hinta paha ole. Muitakin mahdollisia on, mutta niitä joutuisi päivittelemään enemmän. Tuo menisi sellaisenaan turbotukseen. Ei juuri muita päivityskohteita...

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 22:31
Kirjoittaja toimeve
Rockster kirjoitti:Ei tuo hinta paha ole. Muitakin mahdollisia on, mutta niitä joutuisi päivittelemään enemmän. Tuo menisi sellaisenaan turbotukseen. Ei juuri muita päivityskohteita...
...ja myyjä taitaa löytyä täältä foorumiltaki :cool:

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 04:49
Kirjoittaja Jaku
Ja jos tosta luet niin busanistille tonni pois :shocked:

http://www.busanistit.org/foorumi....;t=9339

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 11:50
Kirjoittaja CormaX
¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 13:47
Kirjoittaja toimeve
BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)
...hyvä kun löyty topikki jossa tuosta oli mainintaa. Tuo oma eka viesti oli puhtaasti ns. muistin päältä ja näytti että meni vuojella pielhen. Hyvä että tarkentu.

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 14:28
Kirjoittaja CormaX
toimeve kirjoitti:
BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)

...hyvä kun löyty topikki jossa tuosta oli mainintaa. Tuo oma eka viesti oli puhtaasti ns. muistin päältä ja näytti että meni vuojella pielhen. Hyvä että tarkentu.
Jep, trbofoorumilta löyty vastaus :turbobusa:

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 16:29
Kirjoittaja minizz66
BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)

Eli taitaa perustua juurikin tuohon euro2:sen pakolliseksi tuloon jolloin vaaditaan e-hyväksynnät ja pussitestit.

Menee saivarteluksi mutta mmaf:n mukaan jos ottaa ahdetttuna euro1:stä penkkipaperin alle 10% tehonnousulla niin ei tarvitse muutoskatsastaa ollenkaan. :D

"Muutoskatsastusvelvollisuus
Jos moottorin teho ei kasva enempää kuin 10 %, moottorin muutoksia ei tarvitse muutoskatsastaa."

Lähetetty: 04 Helmi 2011, 13:48
Kirjoittaja minizz66
minizz66 kirjoitti:
BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)

Eli taitaa perustua juurikin tuohon euro2:sen pakolliseksi tuloon jolloin vaaditaan e-hyväksynnät ja pussitestit.

Menee saivarteluksi mutta mmaf:n mukaan jos ottaa ahdetttuna euro1:stä penkkipaperin alle 10% tehonnousulla niin ei tarvitse muutoskatsastaa ollenkaan. :D

"Muutoskatsastusvelvollisuus
Jos moottorin teho ei kasva enempää kuin 10 %, moottorin muutoksia ei tarvitse muutoskatsastaa."

Vedetääs sen verran takasin että tarvii jokatapauksessa katsastaa.

Tossa uusintauutta trafilta

http://www.ake.fi/NR....010.pdf