Lähetetty: 01 Helmi 2011, 17:12
Onkos kellään nyt tarkkaa päivämäärää siitä, että kuinka uuden Bussin saa turbotettuna rekisteriin? Pyörää etsimässä parhaillaan turboprojektiin...
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Rockster kirjoitti:Onkos kellään nyt tarkkaa päivämäärää siitä, että kuinka uuden Bussin saa turbotettuna rekisteriin? Pyörää etsimässä parhaillaan turboprojektiin...
Tässähän se juuri on kun on ristiriitaista tietoa tarjolla. Ehkä se on pakko etsiä varmuudeksi vahempi kuin heinäkuussa 2003 rekisteröity. Saattavat myyjät pitää vähän idioottina kun alan kyselemään vm. 2003 pyörästä, että missäs kuussa on rekisteröity.minizz66 kirjoitti:http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0
niin jotkut sanois että se viimenen päivämäärä olis tuo milloin tullut euro-2 täysimääräisesti voimaan 1.7.2004 ?
Sitä se on! Ostin oman K1:sen 2009 kesäkuussa jolla oli ajettu 10000km(saksasta tuotu), ei mitään herkkuja...olin vuoden haaveilut busaa ja tämä yksilö oli niin siisti mutta "ylihintainen".Rockster kirjoitti:minizz66 kirjoitti:http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0
niin jotkut sanois että se viimenen päivämäärä olis tuo milloin tullut euro-2 täysimääräisesti voimaan 1.7.2004 ?
Tässähän se juuri on kun on ristiriitaista tietoa tarjolla. Ehkä se on pakko etsiä varmuudeksi vahempi kuin heinäkuussa 2003 rekisteröity. Saattavat myyjät pitää vähän idioottina kun alan kyselemään vm. 2003 pyörästä, että missäs kuussa on rekisteröity.
Niin ja tämä on aika potentiaalinen:
http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1022043
Olisi swingin jatkot jo valmiina
Ei tuo hinta paha ole. Muitakin mahdollisia on, mutta niitä joutuisi päivittelemään enemmän. Tuo menisi sellaisenaan turbotukseen. Ei juuri muita päivityskohteita...BusaCormaX kirjoitti:Rockster kirjoitti:minizz66 kirjoitti:http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0
niin jotkut sanois että se viimenen päivämäärä olis tuo milloin tullut euro-2 täysimääräisesti voimaan 1.7.2004 ?
Tässähän se juuri on kun on ristiriitaista tietoa tarjolla. Ehkä se on pakko etsiä varmuudeksi vahempi kuin heinäkuussa 2003 rekisteröity. Saattavat myyjät pitää vähän idioottina kun alan kyselemään vm. 2003 pyörästä, että missäs kuussa on rekisteröity.
Niin ja tämä on aika potentiaalinen:
http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1022043
Olisi swingin jatkot jo valmiina
Sitä se on! Ostin oman K1:sen 2009 kesäkuussa jolla oli ajettu 10000km(saksasta tuotu), ei mitään herkkuja...olin vuoden haaveilut busaa ja tämä yksilö oli niin siisti mutta "ylihintainen".
No pyytähän aina saa(hiukan alle 11000), vaihtoon meni ZZR 1100... niin lähtihän se suht edullisesti kun laskeskelee.
Toi on jo mielestäni edullinen ja kuvista päätellen SIISTI.
Eli jos olis tarve busalle niin ostaisin ton ehdottomasti gen1:stä
...ja myyjä taitaa löytyä täältä foorumiltakiRockster kirjoitti:Ei tuo hinta paha ole. Muitakin mahdollisia on, mutta niitä joutuisi päivittelemään enemmän. Tuo menisi sellaisenaan turbotukseen. Ei juuri muita päivityskohteita...
...hyvä kun löyty topikki jossa tuosta oli mainintaa. Tuo oma eka viesti oli puhtaasti ns. muistin päältä ja näytti että meni vuojella pielhen. Hyvä että tarkentu.BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)
Jep, trbofoorumilta löyty vastaustoimeve kirjoitti:BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)
...hyvä kun löyty topikki jossa tuosta oli mainintaa. Tuo oma eka viesti oli puhtaasti ns. muistin päältä ja näytti että meni vuojella pielhen. Hyvä että tarkentu.
BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)
minizz66 kirjoitti:BusaCormaX kirjoitti:¨Tollanen päivämäärä löytyi turpotuksesta...elikkäs 06/2004(lainaa jarim)
Eli taitaa perustua juurikin tuohon euro2:sen pakolliseksi tuloon jolloin vaaditaan e-hyväksynnät ja pussitestit.
Menee saivarteluksi mutta mmaf:n mukaan jos ottaa ahdetttuna euro1:stä penkkipaperin alle 10% tehonnousulla niin ei tarvitse muutoskatsastaa ollenkaan.
"Muutoskatsastusvelvollisuus
Jos moottorin teho ei kasva enempää kuin 10 %, moottorin muutoksia ei tarvitse muutoskatsastaa."