Sivu 1/2

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 15:04
Kirjoittaja 74-1255278925
Prkele... Joutuuko lohkot aukaseen kun on tuo
stefa mennyt tuosta eturattaan vierestä? Mistä kytkimen käyttötappi sisään menee.




Edited By JUU50 on 1267362276

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 16:58
Kirjoittaja 107-1089231881
Jos meinaa vaihtaa ton stefan niin alapuoliskan joutuu irroittaan. Hmm.. kerran olen korjannut ton stefan ulkopuolelta ilman moottorin irroitusta ja onnistui ihan hyvin. Ollut ajossa kaksi kautta ilman ongelmia..

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 19:28
Kirjoittaja 74-1255278925
Kiitokset vielä kerran Ksthb:lle neuvoista ja henkisestä tuesta:)
Eiköhän tuo saada viriteltyä kuntoon.

Lähetetty: 01 Maalis 2010, 21:08
Kirjoittaja tenhulttio
Ksthb kirjoitti:Jos meinaa vaihtaa ton stefan niin alapuoliskan joutuu irroittaan. Hmm.. kerran olen korjannut ton stefan ulkopuolelta ilman moottorin irroitusta ja onnistui ihan hyvin. Ollut ajossa kaksi kautta ilman ongelmia..
Miten se ulkopuolinen korjaus tehdään? Liimataan vaan karusti uusi stefa entisen rinnalle/päälle???

Lähetetty: 01 Maalis 2010, 21:30
Kirjoittaja Kekku
tenhulttio kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Jos meinaa vaihtaa ton stefan niin alapuoliskan joutuu irroittaan. Hmm.. kerran olen korjannut ton stefan ulkopuolelta ilman moottorin irroitusta ja onnistui ihan hyvin. Ollut ajossa kaksi kautta ilman ongelmia..

Miten se ulkopuolinen korjaus tehdään? Liimataan vaan karusti uusi stefa entisen rinnalle/päälle???


Yhden olen ainakin minä tehnyt niin, lohkoon sopiva holkki sorvattu jossa uudelle stefalle pesä joka liimalla lohkon kylkeen ja siihen uusi stefa.
Saisvat Suzukilla jo laittaa 2 stefaa niinku nordgear:illakin isompiin.

löyty:
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekku/IMGP4779.JPG.html

Muisti palailee pätkittäin, tuonnehan tuli 1 suzukin kokoa ja 1 sellanen pieni viel keskelle, siis yhteensä 3 peräkkäin.
Ja holkki sellanen joka suht tiukka lohkossa olevaan poteroon niin pysyy.




Edited By Kekku on 1267472896

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 00:13
Kirjoittaja bussikoppa
:pääseinään:



Edited By bussikoppa on 1267527918

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 00:28
Kirjoittaja storbacka
Onko toi reikä niin tiukalla sovitteella vai mikä siinä on ettei sinne voi asentaa uutta stefaa ihan normaalisti?

Eli vanha pois ja uusi tilalle.

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 07:46
Kirjoittaja tenhulttio
storbacka kirjoitti:Onko toi reikä niin tiukalla sovitteella vai mikä siinä on ettei sinne voi asentaa uutta stefaa ihan normaalisti?

Eli vanha pois ja uusi tilalle.
Siinä on semmonen typerä 2-3mm olake pitämässä stefaa mottorin "sisäpuolella"

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 19:20
Kirjoittaja 74-1255278925
Soitin TOP-Osaan tampereelle, Ja ukot lupas tehdä alkuperästen mittojen mukaan stefan, jossa ei ole metallivahviketta. Eli pitäis saada tumpattua pienemmästä lävestä pesäänsä.
Tarvittaessa otan läpeä vinkulla vähän isommaks.

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 19:30
Kirjoittaja Kormus
Eikös sitä olaketta voi poistaa kokonaan vinkulla ja tuupata normistefaa paikoilleen?

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 19:51
Kirjoittaja 74-1255278925
Joo, kokonaan ajan kynnen pois jos tuo pehmeämpi stefa ei sinne taivu ja normin siihen sitten laitan.
Ajatuksena vaan olis ettei tarvi minkään liimojen kans pelata kun tuo "kynsi" paikassaan pitää.

...Olis tuonkin lukituksen voinu ingenjööri jo tehtaalla toteuttaa vaikka seegerillä...




Edited By JUU50 on 1267552401

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 20:05
Kirjoittaja Kormus
JUU50 kirjoitti:...Olis tuonkin lukituksen voinu ingenjööri jo tehtaalla toteuttaa vaikka seegerillä...
Saisko siihen ajettua dremelillä uran seegerille?

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 17:45
Kirjoittaja 74-1255278925
Mikä ettei.
...vaatii vaan kopan kaljaa kaveriks :kippis:

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 18:52
Kirjoittaja Kormus
JUU50 kirjoitti:...vaatii vaan kopan kaljaa kaveriks :kippis:
Siwastahan sitä saa. :kippis:

Lähetetty: 04 Maalis 2010, 21:02
Kirjoittaja tenhulttio
Miksi seegeri? Pysyy kait ne stefat normaalisti ilmankin. Esim. vetoakselissa ja keulassa (tosin vain pölysuojat)