Sivu 1/1
Lähetetty: 17 Tammi 2010, 15:16
Kirjoittaja Sekottaja
Mihinkäs asteisiin olis hyvä ajoittaa gen 1 nokat? Pakonokaksi olisi siis tulossa vakio imunokka ja imunokaksi jäisi vakio. Vakio nokilla vissiin 105/105. Busa muuten vakio paitsi airbox-modi ja koko putkisto.
Lähetetty: 17 Tammi 2010, 16:11
Kirjoittaja PetriK
Esim. 105/105 taitaa olla suosittu lukema normaalille putkiviritteiselle.
Varmaan koneessa kaikissa pytyissä myös lyhyet suppilot ?
Lähetetty: 17 Tammi 2010, 19:09
Kirjoittaja BussiJussi
Varmistus kyssäri ammattilaisille: IMUnokkaa pitäs saada pari astetta isommille asteille. Ei jaksais alkaa astelevyä virittelemään, vaan "helpolla" selvitä. Eli imunokassa pariastetta isommat asteet = imuventtiili n 2 kymppiä VÄHEMMÄN auki ykk:ssa? Eikö?
Lähetetty: 17 Tammi 2010, 22:17
Kirjoittaja Sekottaja
Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.
Lähetetty: 17 Tammi 2010, 23:16
Kirjoittaja jarim
Sekottaja kirjoitti:Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.
TT-Motorsport