Lähetetty: 16 Tammi 2010, 15:47
Nyt oli sitten ahdetun vuoro. Pyörä on -99 ja 0,6bar ahdoilla ( Pro Boost ). Turbomuutos ei ole rekisteriotteessa, joten ajattelin kysyä miten sen saa muutoskatsastettua ahdetuksi vai saako mitenkään? Riittääkö sopiva dynolappu, päästömittaus ja "mukava katsastusmies"?
Miten hyvin nämä ahdetut ovat yleensä kestäneet? Jos jotain ongelmia on odotettavissa niin kertokaa turbottajat.
Paljonko yleensä noilla ahdoilla on potkua ja millaisia loppunopeuksia voi tavoitella ensikesän lentokenttäajoissa?
Miten hyvin nämä ahdetut ovat yleensä kestäneet? Jos jotain ongelmia on odotettavissa niin kertokaa turbottajat.
Paljonko yleensä noilla ahdoilla on potkua ja millaisia loppunopeuksia voi tavoitella ensikesän lentokenttäajoissa?