Sivu 1/1

Lähetetty: 02 Syys 2009, 13:36
Kirjoittaja bussikoppa
Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?

Lähetetty: 02 Syys 2009, 14:12
Kirjoittaja 107-1089231881
bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
Kyllähän sen saa pois mutta on hiukka tuskallista näpertämistä..

Ota kone irti niin homma helpottuu ja nopeutuu oleellisesti.

Lähetetty: 02 Syys 2009, 14:30
Kirjoittaja Jaakko
bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
korokelevy, =>turbo? pitäähän sun mäännätkin sit ottaa käteen. helpompaa touhuta kun moottori on pöydällä.

Lähetetty: 02 Syys 2009, 14:33
Kirjoittaja bussikoppa
miksi pitäis mäntiä hiplata?

Lähetetty: 02 Syys 2009, 14:36
Kirjoittaja snuggles
Jaakko kirjoitti:korokelevy, =>turbo?
Stroukki ?

Pystyiskö korokelevyn halkaseen ja pujottaan ryhmän alle ? Tiedän, pöhkö kysymys :D

Lähetetty: 02 Syys 2009, 14:38
Kirjoittaja bussikoppa
joo tbo tulee :turbobusa:

Lähetetty: 02 Syys 2009, 15:18
Kirjoittaja vikkelä
bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
Kyllä kannen saa kohtuu helposti irti, kun jätää vaihteistossa olevan alemman kiinnityksen kiinni ja ottaa ketjut löysälle. Mahtuu näin kääntyyn mukavasti eteenpäin kun vaan syylärin heivaa tieltä pois, joutuuhan sen syylärinkin muuttamaan, tosin paikoilleen nostaminen on ainakin yksin hitusen hankalaa.

Mutta kuten pojat jo edellä sanoi helpompi ottaa pöydälle, joudut meinaan jyrsiin runkoon ylemmät reiät isommiks jos nostolevyn laitat, ei tarvitse sitten varoa lastuja alakerrassa, on muuteen busan runko aikas kovaa tavaraa...

Noi muut asiat männät, kireemmät kannen pultit yms. kannattanee kyllä miettiä kuntoon kerrasta. Eikös myyjä luvannut tekniikka tukea...

Erittäin hienoa näperreltävää... :turbobusa:

Lähetetty: 02 Syys 2009, 16:29
Kirjoittaja bussikoppa
..tukea löytyy

ja ohan nuita mopoja aina rassailtu, mutta kyllähän sitä kysellä laiskan kannattaa

ja jos ei muuta niin kyllä köyhäki dollareila tukea suop..kaikkihan sitä menee kuitenki

Lähetetty: 02 Syys 2009, 19:48
Kirjoittaja Joppe
Ei turbo mitään koroke levyjä kaipaa, kansi vaan piukkaan ja parempi tiiviste. 7tkm ajellu vakio puristeilla ja 0.6 ahtopaineilla kyllä pelitää.

Lähetetty: 02 Syys 2009, 23:04
Kirjoittaja bussikoppa
No hyvä tietää..mites jos kantta vähän muokkais tai laittais kanteen paksumman tiivisteen..esim kuparista+cometic :D

Jenkkifoorumeilla kans puhuvat ettei olisi korokelevy tarpeellinen ku ajelee pikkupaineilla ja silti saa sen 230-250hp otettua..tyhjäkäynti ja alakierroksilla vieläpä ois parempi ku ei laske puristuksia..eli taidan vaan laittaa cometicin väliin ja pistää sopivaan momenttiin.. ja sitten säätää 0.5-6baariin painetta. Helpompi sitten palauttaa mahdollisesti vakioksikin ja
kannen kuntokin tulee samalla tarkastettua.




Edited By bussikoppa on 1251924549

Lähetetty: 02 Syys 2009, 23:44
Kirjoittaja Joppe
Jos ahdin Mit.04td16 APE pultit kansi niillä piukkaan niin ei paineet karkaile. Niillä eväillä 0.65 paineilla 244 hp takapyörältä on vääntöä heti alusta ja laulua riitää rajotajalle asti.

Lähetetty: 02 Syys 2009, 23:51
Kirjoittaja bussikoppa
Jep juurikin näin... :smoking:

Lähetetty: 03 Syys 2009, 08:39
Kirjoittaja kajbusa
Joppe kirjoitti:Jos ahdin Mit.04td16 APE pultit kansi niillä piukkaan niin ei paineet karkaile. Niillä eväillä 0.65 paineilla 244 hp takapyörältä on vääntöä heti alusta ja laulua riitää rajotajalle asti.

kyllä se laulu muuttuu molli-voittoiseksi 5000 rpm- jälkeen

:D :D

Totta puhuen mukava laite toi Jopen Bussi on ajella :turbobusa:




Edited By kajbusa on 1251963451