Lähetetty: 06 Kesä 2009, 21:01
tänään vastusti.. kävin kajaanisssa penkissä sääjättään.. luulin että mosa hajos.. ei sit hajonnukkaa..
nokkapyörä löysäs.... loctitetenhulttio kirjoitti:Olisko kans vinkkejä miten pidetään hulluja jännityksessä?
Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
pitäisi tulla.. jos ei löydy uusia vikoja jne.tenhulttio kirjoitti:ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?
ahtis kirjoitti:tenhulttio kirjoitti:ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?
pitäisi tulla.. jos ei löydy uusia vikoja jne.
Valittevasti taitaa olla 233 se paras...Juu Pc:n käyttjä hölmöili tietämättämyyttään (siis minä)... avattiin vanha ajo/kalibrointi pohjalle mutta eipä hokattu että CF=1, eli sääkertoimet olisi pitännyt näpytellä uudestaan... Kuten Ohjelman tekijä totesi: ei pitäis poiketa vanhasta totutusta kaavasta. :1087ahtis kirjoitti:paras veto renkaalla Vissii 233 tai 240hp.. matti tarkentakoon korjatkoon miten se oli