Lähetetty: 02 Huhti 2009, 19:28
st1 Mitäköhän muutoksia vaatisi busan muuttamiseksi Eko-mopoksi
sam77 kirjoitti:st1 Mitäköhän muutoksia vaatisi busan muuttamiseksi Eko-mopoksi
sam77 kirjoitti:st1 Mitäköhän muutoksia vaatisi busan muuttamiseksi Eko-mopoksi
Miksi edes rakentaa mitään kun meillä on ECUEditor by PetriK? TFM Taxi 911:stä ajettiin biopolttoaineella penkitysreissulla Kajaanissa ilman mitään lisäbokseja. Soppaa riittävästi niin kyllähän se toimii. Mutta vähänkään kutitelluissa vehkeissä tuo sopan riittävyys vakioinjektoreilla ja vakiobensapumpulla muodostuu ongelmaksi, sen verta enemmän sitä soppaa kuluu. Esim. tuon 1580cc Taxi 911 tapauksessa 4.5bar soppapaineet S2000 injektoreilla niin oltiin jo limitillä.tuomask kirjoitti:sam77 kirjoitti:st1 Mitäköhän muutoksia vaatisi busan muuttamiseksi Eko-mopoksi
Busa toimii biopolttoaineella esimerkiksi Fuel Flex International -nimisen firman kauppaamalla boksilla. Hintaa noin 240 euroa. Kun katselee boksin sisältöä, niin katteet ovat ainakin kohdallaan: peruselektroniikkaa ja yksi i/o-piiri.
Tämän saitin käyttäjien elektroniikkatuntemuksesta päätellen vastaavan laitteen rakentaminen olisi varmasti helppoa. Saataisiin hinta murto-osaan tuosta.
Lisätehoa ja vääntöä et saa, on testattu Viaberilla kyseinen boksi.
Toki toimii muuten moitteettomasti.
Mikäs olikaan bensa Vpower / ekosoppa kerroin ? x1.4?jarim kirjoitti:tuomask kirjoitti:sam77 kirjoitti:st1 Mitäköhän muutoksia vaatisi busan muuttamiseksi Eko-mopoksi
Busa toimii biopolttoaineella esimerkiksi Fuel Flex International -nimisen firman kauppaamalla boksilla. Hintaa noin 240 euroa. Kun katselee boksin sisältöä, niin katteet ovat ainakin kohdallaan: peruselektroniikkaa ja yksi i/o-piiri.
Tämän saitin käyttäjien elektroniikkatuntemuksesta päätellen vastaavan laitteen rakentaminen olisi varmasti helppoa. Saataisiin hinta murto-osaan tuosta.
Lisätehoa ja vääntöä et saa, on testattu Viaberilla kyseinen boksi.
Toki toimii muuten moitteettomasti.
Miksi edes rakentaa mitään kun meillä on ECUEditor by PetriK? TFM Taxi 911:stä ajettiin biopolttoaineella penkitysreissulla Kajaanissa ilman mitään lisäbokseja. Soppaa riittävästi niin kyllähän se toimii. Mutta vähänkään kutitelluissa vehkeissä tuo sopan riittävyys vakioinjektoreilla ja vakiobensapumpulla muodostuu ongelmaksi, sen verta enemmän sitä soppaa kuluu. Esim. tuon 1580cc Taxi 911 tapauksessa 4.5bar soppapaineet S2000 injektoreilla niin oltiin jo limitillä.
jarim kirjoitti:Miksi edes rakentaa mitään kun meillä on ECUEditor by PetriK? TFM Taxi 911:stä ajettiin biopolttoaineella penkitysreissulla Kajaanissa ilman mitään lisäbokseja. Soppaa riittävästi niin kyllähän se toimii. Mutta vähänkään kutitelluissa vehkeissä tuo sopan riittävyys vakioinjektoreilla ja vakiobensapumpulla muodostuu ongelmaksi, sen verta enemmän sitä soppaa kuluu. Esim. tuon 1580cc Taxi 911 tapauksessa 4.5bar soppapaineet S2000 injektoreilla niin oltiin jo limitillä.