Sivu 1/1

Lähetetty: 15 Syys 2008, 14:48
Kirjoittaja Tkorkiak
Eli sellasta kyselisin että riittääkö 12 000km huollossa pelkästään kun vaihtaa öljyt ja tulpat? Onko kaasuläppien synkronoinnin tarkistus pakollinen toimenpide näillä kilsoilla?



Edited By Tkorkiak on 1221480555

Lähetetty: 15 Syys 2008, 18:16
Kirjoittaja PetriK
No jos teet huolto-ohjelman mukaan niin ei tosiaankaan, vaan 12tkm kiristetään rungon ja pakosarjan pultitkin. Lisäksi on 18 muuta tarkastuskohdetta.

Toivottavasti osaavat kaikissa pajoissa seurata huolto-ohjelmaa. Tämä rungon ja pakosarjan pulttien kiristyshän kuuluu myös 1000km huoltoon.

Lähetetty: 15 Syys 2008, 20:56
Kirjoittaja 72-1202239073
PetriK kirjoitti:No jos teet huolto-ohjelman mukaan niin ei tosiaankaan, vaan 12tkm kiristetään rungon ja pakosarjan pultitkin. Lisäksi on 18 muuta tarkastuskohdetta.

Toivottavasti osaavat kaikissa pajoissa seurata huolto-ohjelmaa. Tämä rungon ja pakosarjan pulttien kiristyshän kuuluu myös 1000km huoltoon.
...ja kuka busanisteista on nähnyt tällaisia operaatioita edes "merkki"huolloissa tehtävän...... minä en ainakaan..... :omituinen:

Lähetetty: 15 Syys 2008, 22:32
Kirjoittaja Tkorkiak
soitin tuossa päivemmällä merkkihuoltoon..äijä sanoi että niitä läppärunkoja tartte kattoo ja ettei se huolto käsitä mitään muuta tarpeellista tehtävää kuin öljynvaihdon ja tulpat

Lähetetty: 15 Syys 2008, 22:48
Kirjoittaja jakehaanpää
Humppanisti kirjoitti:...ja kuka busanisteista on nähnyt tällaisia operaatioita edes "merkki"huolloissa tehtävän...... minä en ainakaan..... :omituinen:


JV-motorsportissa kun käytin tonnihuollossa, niin ensimmäistä kertaa huollossa oli pärrä pesty ja voitelukohteet voideltu/rasvattu :thumbup: elikkäs tuntuu et ainakin jossain tehdään perusteellista duunia.

Lähetetty: 15 Syys 2008, 22:50
Kirjoittaja PetriK
Aha - no ei sitten varmaan ole kyse mallista 1999-2007 jonka huoltomanuaalista katsoin noiden määräaikaishuoltojen kohdelistan. Pääkaupunkiseudulla on yksi paikka jota aikoinaan jututin kertonut käyvänsä koko listan lävitse. Muista ei ole tietoa.

Mutta en ymmärrä miten takuukirjaan voi merkkiliike laittaa leiman jos ei tee huolto-ohjelman mukaisia huoltoja ?

No meille kaikille saa leimasinkaupasta halvalla huoltoleimasimia jos pelkkä leima riittää ilman työn tekemistä. Työn laatu on omasta kokemuksesta parempaa itse tehtynä ja silloin jopa tulee noudatettua valmistajan ohjeitakin.