Sivu 1/3
Lähetetty: 28 Elo 2008, 16:33
Kirjoittaja Rasputin
Eli pyörässä on josimura rs3 tehohukka vaimentajat paikoillaan. Ja pyörällä kun tekee kovan kiihdytyksen ja löysää kaasua niin alkaa stalinin urut soida putkessa. Eli voiko putkessa palamista vähentää jollain konstilla? vai onko vaimentajien vaihto edessä että saa polton pois pöntöistä...
Jotenkin ruvennut ärsyttämään paukkuminen peräpäässä.
Lähetetty: 28 Elo 2008, 16:56
Kirjoittaja 84-1131181311
Putkessa paukkumiseen saattaisi olla syynä sinne palamatta jäänyt benziini tms. Jos pyörää ei ole kanistereiden asentamisen jälkeen "säädetty" edes karkeasti niin saattaa aiheuttaa tuota kun seos pielessä virtaavien Yoshien kanssa.
Ihan mutuna vaan... 
Lähetetty: 28 Elo 2008, 16:58
Kirjoittaja hajahuja
pair pitää tukkia,siitä se johtuu paukkuminen
Lähetetty: 28 Elo 2008, 17:35
Kirjoittaja 74-1217674337
Mulla on muuten ihan sama juttu. Olen tuota syytä tässä miettinytkin.
Kertokaa vielä tyhmälle mikä on pair?
Edited By JoAT on 1219934156
Lähetetty: 28 Elo 2008, 17:51
Kirjoittaja 84-1131181311
JoAT kirjoitti:Mulla on muuten ihan sama juttu. Olen tuota syytä tässä miettinytkin.
Kertokaa vielä tyhmälle mikä on pair?
Tuolta FAQ: PAIR voi lukaista aiheesta jotain..
Lähetetty: 28 Elo 2008, 17:56
Kirjoittaja 74-1217674337
Kiitos ja anteeksi. 
Pair FAQ:n luettuani ymmärsin, että voi olla paikallaan, kun on pelkät sliparit ja paukkuminen ei aiheuta vahinkoa. Näillä siis mennään.
Edited By JoAT on 1219937666
Lähetetty: 28 Elo 2008, 18:41
Kirjoittaja Rasputin
onko jossain kuvia pairin poistosta? pair keskustelu osion kuvat menneet vanhaksi.
Onko se pairin poisto nyt vähän niin kuin makuasia poistaako vai ei?
Lähetetty: 28 Elo 2008, 18:46
Kirjoittaja janne
jos halut paukkeesta eroon tai anna paukkua 
Lähetetty: 28 Elo 2008, 18:50
Kirjoittaja 74-1217674337
Paukkumisella saa katu-uskottavuutta.
Mä annan ainakin vaan olla.
Lähetetty: 28 Elo 2008, 19:19
Kirjoittaja 84-1131181311
OT: Jännä kun toisilla paukkuu ja toisilla ei.. mulla ei Devilin slipareilla tahi Yoshin kokoputkella paukkunut lainkaan vaikka Pair oli vielä silloin kiinni.. Väliäkös tuolla kunhan tuli mieleen..

Lähetetty: 28 Elo 2008, 21:02
Kirjoittaja Quadron
Helpoin tapa kokeillan pairin eliminoinnin tehokkuutta on ensin tukkia pairin letku ja ajaa lenkki.
Se ilmanputsarin oikeaan takakulmaan alhaalta tuleva paksu letku irti, marmorikuula tms letkuun sisälle ja letku takas kii tai putsarin reiän tulppaus.
Jos pauke häviää niin sitten kannattaa suunnitella pairin kokonaan poistoa. Tai jättää tukittuna paikalleen odottamaan kun seuraavan kerran muuten tarvii samoille nurkille mennä ropaamaan.
Lähetetty: 28 Elo 2008, 21:27
Kirjoittaja PetriK
Olisiko vähän rikkaalla kun pairista tuleva lisäilma saa putket paukkumaan jarrutuksessa? PAIR ei muuten taida olla päällä alle 3000 kierroksella ...
EDIT - lisäksi jos puhutaan K2-K7 malleista pair taitaa olla päällä vain jos lambda on kytkettynä mopoon, se yhden johdon irroittaminen disabloi PAIR:n - ainakin testeissä. Tosin Lambda ei mitään menoa haittaa, kunhan vaan matka-ajossa säätää seokset kohdalleen joten ei tuota johtoa turhaan kannata irroitella.
Edited By PetriK on 1219950225
Lähetetty: 28 Elo 2008, 22:39
Kirjoittaja busapappa2
Täällä paukkuu kans K8, mutta Muistaakseni Ruusilan mukaan "anna paukkua", seokset taatusti kohillaan säädön jälkeen, lambda veke eliminatorilla! Mukavathan noi paukkeet on kiihytyksen jäläkee imuäänissä!

edit. Ainii pelkät sliparit Yoshi R22
Edited By busapappa2 on 1219952397
Lähetetty: 28 Elo 2008, 23:12
Kirjoittaja kalle
Paukkuu niin pirusti!
Sitten kun hellää kaasua, mutta antaa
sitä ihan pikkusen niin röpöttää ihan uskomattomalla soundilla...
Lähetetty: 29 Elo 2008, 13:34
Kirjoittaja hajahuja
ja k8 ei ole pairia ollenkaan..jännä juttu.kuuluu asiaan