Sivu 1/1

Lähetetty: 15 Heinä 2008, 17:01
Kirjoittaja 106-1185007451
jep... eli te joille se on jo tuttu homma niin voisitteko laittaa sellaiset täsmälliset ja suomen kieliset ohjeet siitä tänne foorumille...

Lähetetty: 15 Heinä 2008, 17:30
Kirjoittaja jarim
Vuosimallien suhteen eroa mutta muistelen että sulla oli 01 tai vanhempi? Siinä ota ilmansuodatinkotelo irti ja ruuvaa IAP ja IAT anturit irralleen ja liitä pyörän liittimiin normaalisti. 1, 2, 3 ruiskurungoissa erilliset tulpatut liittimet joihin kytket synkkausvehkeen, 4 irroita PAIRille lähtevä alipaineletku ja kytke synkka siihen. Pyörä käyntiin, käyttö lämpimäksi ja säädä tyhjäkäynti 1250rpm tienoille ja tarkkaile synkkamittarin näyttämää ja säädä tarvittaessa ruiskurunkojen välistä löytyvistä ruuveista ja tyhjäkäyntiruuvista säädä tyhjäkäynti kohdalleen jos se säädettäessä nousee tai laskee. Noin kait sen suurinpiirtein pitäisi mennä.

02 ja uudemmissa sillä erolla että IAP sensori jätetään irti ja synkkavehjas IAP:lle menevien letkujen tilalle (säädön ajan FI palaa, ei haittaa).




Edited By jarim on 1216132431

Lähetetty: 15 Heinä 2008, 20:45
Kirjoittaja 106-1185007451
ok...tässä ei ole ykkösessä tulppaa vaan lähtevä letku(01vm). ja kiitos neuvosta

Lähetetty: 15 Heinä 2008, 23:20
Kirjoittaja jarim
Ainiin, vakiona 1 rungosta taitaa lähteä letku suodatinkoelon läppää ohjaavalle solenidille. Eipä noita muista kun itsellä ei ole herran aikaan ollut paikoillaan... :)