Sivu 1/1

Lähetetty: 19 Kesä 2008, 19:44
Kirjoittaja 75-1210773054
Eli mistä säädetään?? Tee-se-itse..

Lähetetty: 19 Kesä 2008, 19:56
Kirjoittaja Kujo
Vanhemmissa (99-00) malleissa tyhjäkäyntiruuvi näkyvillä oik.puolella kytkinkopan yläpuolella, uudemmissa ruiskupatterin oikeassa reunassa ruuvi joka vastaa suoraan kaasuvivustoon. Jos uudempi malli kyseessä niin nosta tankki ylös niin löytyy, säätö onnistuu myös tankin ollessa alhaalla jos tietää mitä etsii ja on riittävän pitkä meisseli. :)



Edited By Kujo on 1213894631

Lähetetty: 19 Kesä 2008, 20:49
Kirjoittaja Mrk
Kujo kirjoitti:
...jos tietää mitä etsii ja on riittävän pitkä meisseli. :)

Yllättävän moni homma hoituu pitkällä meisselillä, tarttis vissiin hommata :omituinen:

Lähetetty: 19 Kesä 2008, 20:58
Kirjoittaja kalle
Kujo kirjoitti:ja on riittävän pitkä meisseli. :)
Kuinkas pitkä meisseli pitää olla......? Ja onko paksuudella mitään väliä?

Lähetetty: 19 Kesä 2008, 21:03
Kirjoittaja Kujo
Riittävän pitkä täytyis olla, paksumpi käsittääkseni sattuu mukavammin, mutta liian paksu ei mahdu. Epäilenpä kuitenki, että meisseli ku meisseli käy, kunhan varoo ettei riko paikkoja.
Niin joo, pitäis olla ristipäämeisseli tähän hommaan... :wtf:

Lähetetty: 19 Kesä 2008, 21:36
Kirjoittaja PetriK
Kujo kirjoitti:Riittävän pitkä täytyis olla, paksumpi käsittääkseni sattuu mukavammin, mutta liian paksu ei mahdu.
Ja mä kun luulin että uudemmissa malleissa 4mm kuusiokolo tankkin pariin pieneen ruuviinja 5mm kuusiokolo satulaa raottamaan riittäisi että saisi vähän raotettua ja sormilla ropattua ruuvia - sieltä oikean käden puolelta ?

Lähetetty: 19 Kesä 2008, 21:50
Kirjoittaja Kujo
PetriK kirjoitti:
Kujo kirjoitti:Riittävän pitkä täytyis olla, paksumpi käsittääkseni sattuu mukavammin, mutta liian paksu ei mahdu.

Ja mä kun luulin että uudemmissa malleissa 4mm kuusiokolo tankkin pariin pieneen ruuviinja 5mm kuusiokolo satulaa raottamaan riittäisi että saisi vähän raotettua ja sormilla ropattua ruuvia - sieltä oikean käden puolelta ?
No varmaan se noinkin sitten käy jos sitä ei ole sitä meisseliä. :fing

Lähetetty: 20 Kesä 2008, 02:17
Kirjoittaja Mrk
Kujo kirjoitti:.......
Epäilenpä kuitenki, että meisseli ku meisseli käy, kunhan varoo ettei riko paikkoja.
.....

Tuopa olikin mukava uutinen, eiku säätämään..

Lähetetty: 02 Heinä 2008, 15:30
Kirjoittaja kartsap
Kiinnittelin tuossa juuri Nikko G-packin piuhojen väliin; tyhjäkäynti putos 1000rpm- 800 kierroksen
paikkeille?Nostin sitten tyhjäkäynnin n.1100rpm.Tämähän ei oo vika sinällään; yritin tuolta Trefacista
löytää tietoa; yleisempää näyttäis olevan että tyhjkäynti kiekat nousee/ heittelehtii Tre:n asennuksen jälkeen?
Ihan mielenkiinnosta, Nikko G-pack ja Tre on tehty samaan tarkotukseen, mistä johtuu juuri tyhjäkäynnin päinvastainen käyttäytyminen?
Pieniltä kierroksilta avatessa on pieni kuollut kohta jossai 2000 kiekan paikkeilla?Onko muilla samanlaisia havaintoja?

Kiitos ja Anteeksi!
Ps. Vettä tulee taivaalta ku saavista kaatamalla...ajokelejä odotellessa.

Lähetetty: 02 Heinä 2008, 16:33
Kirjoittaja jokiar
Parempi tosiaan raottaa (satulaa) vaikka sormilla ja törkätä sitte meisseli sisään... :fing

Lähetetty: 02 Heinä 2008, 17:23
Kirjoittaja martti
jokiar kirjoitti:Parempi tosiaan raottaa (satulaa) vaikka sormilla ja törkätä sitte meisseli sisään... :fing
No näihän sitä on aina tehty :thumbup: