Sivu 1/1
Lähetetty: 07 Syys 2005, 23:09
Kirjoittaja tetsa
paisuntasäiliössä pinta ollut kylmänä alarajan kohdalla pitkään, tänään n300 km. lenkin jälkeen säiliö melkein täynnä, ennen parilla sentillä noussut alarajasta kuumana. lämmöt normaalit kokoajan. näytti tulevan kupla n.5 sek, välein paisuntasäiliöön kun käyttelin tyhjäkäyntiä. jäähdyttäjänkorkkia en pitänyt kauan auki kun alkoi uittaa yli niin ei nähnyt kupliko siellä. sarjan asennuksen jälkeen ajettu n.3000km. takahaarukassa putken ja vaimentajan liitoksen kohdalla nestetippoja. ei moisia ennen näkynyt.öljyt näytti hyviltä. kannentiiviste?
Lähetetty: 08 Syys 2005, 16:27
Kirjoittaja Kujo
Tuskinpa on tiivisteessä vika. Uskoisin, että mikäli tiiviste vuotaisi noin vähän, se hetken kuluttua tussahtaisi perusteelisesti. Eli käsittääkseni näin olisi tässä tapauksessa jo käynyt. Halkeama kannessa on mielestäni todennäköisempi vika, mikäli tässä yleensäkään on viasta kysymys.
Lähetetty: 08 Syys 2005, 17:10
Kirjoittaja tetsa
jäähdyttäjän korkki teki kiusaa. uusi korkki ja koeajo.OK. 16000 km. mittaris ja 2 korkkii jo sökö. ei tullut eilen mieleen toi korkki homma. vai oliskohan jäähdyttäjän kaula huono. kun korkin kumi vähän kovenee niin alkaa vuotaa. ???
Lähetetty: 25 Syys 2005, 22:16
Kirjoittaja Kujo
Lueskelin tuolta yleiseltä puoleltakin ongelmasta. Täältä käsin alkaa vaikuttaa siltä, että lätsää pääset piakkoin nostamaan ylös. Mitä tiivistettä on käytetty sarjan asennuksessa?
Lähetetty: 25 Syys 2005, 23:07
Kirjoittaja tetsa
En tiedä mikä tiiviste erikin sarjassa käytössä.joo korkin vaihto tuntu auttavan mutta ei vika siinä näköjään ollut. ajellut n.1000km kun oireillut. maantiellä kun käy ajelemassa niin paisuntasäiliön pinta nousee n.1cm ja pysyy siinä. paisuntasäiliön pinnan nousu tuntuu olevan suhteessa siihen miten monta kertaa lämpömittari käy lähellä keskiviivaa (reitillä kaupunkiajoa)niin sitä korkeamalla on neste pinta. ei tuntunut pakokaasun käryä paisuntasäiliön korkista tulevan kun pulputti. pystyykö testaamaan mitenkään vuotaako tiiviste/kansi halki vaiko vaan purettava? vähän ajan päästä kun käyttelin niin kuplia tuli harvakseltaa n 5sek. välein
Lähetetty: 25 Syys 2005, 23:15
Kirjoittaja Kujo
Testaaminen hankalaa, kylmänä onnistuu kyllä, mutta vuoto ilmeisesti esiintyy vasta käyttölämpötilassa.
Katoaako nestettä? Pölläytteleekö kuumana käynnistettäessä? Haiseeko pakokaasu glykolilta?
Lähetetty: 25 Syys 2005, 23:30
Kirjoittaja tetsa
Ei hävii nestee.eikä pölyttele ja pakokaasut ei haise klykolille. viikolla ilmailin kun termari aukes niin kuplia tuli harvakseltaa mutta kun flekti pyörähti eka kerran niin kupliminen loppu. n.100km. lenkin jälkeen ei kuplinut mutta seuraavana päivänä lenkin jälkeen taas tasasin välein se 6-7 sek.