Sivu 1/2

Lähetetty: 22 Syys 2006, 19:41
Kirjoittaja BussiJussi
Mikähän on busan flektin anturin "lämpötila", jossa lähtee flekti pyöriii? Ja mistähän kannattas kysellä alemman lämpötilan anturia? Ois vähän enempi pro, kun kytkin viritykset!!!! Ois varmaan tarpeen, kun tulee "ruttua" 13:1.




:p :p

Lähetetty: 22 Syys 2006, 20:07
Kirjoittaja 112-1115653992
osta samalla kaapelit että saat käymään...ei taida omassa akussa paukut riittää :thumbup:

Lähetetty: 22 Syys 2006, 20:15
Kirjoittaja tetsa
Yli 100C. Paikallisesta autotarvikeliikkestä kyselet. Vanhemman civikin, accordin antura sopii kierteille suoraan, liittimen joutuu muuttaa. Lähtee muistaakseni jossain 88c. käyntiin. Jos oikeen AmmaProooon haluut ni laita koneelta syyläriin menevään letkuu semmonen t-haara ja siihen antura. Eiks noit ruttui pudoteta jos meinaa tehoo lisää täh?

Lähetetty: 22 Syys 2006, 20:26
Kirjoittaja BussiJussi
pete1 kirjoitti:osta samalla kaapelit että saat käymään...ei taida omassa akussa paukut riittää :thumbup:

Pelkohan on, että MOOTTORIPYÖRÄ ei jaksa startata, mopossa ei vissiin ongelmia!!? :baaa:
Ja onhan noita startti moottoreita myynnissä.......


:p :p




Edited By BussiJussi on 1158948509

Lähetetty: 22 Syys 2006, 20:30
Kirjoittaja BussiJussi
tetsa kirjoitti:Yli 100C. Paikallisesta autotarvikeliikkestä kyselet. Vanhemman civikin, accordin antura sopii kierteille suoraan, liittimen joutuu muuttaa. Lähtee muistaakseni jossain 88c. käyntiin. Jos oikeen AmmaProooon haluut ni laita koneelta syyläriin menevään letkuu semmonen t-haara ja siihen antura. Eiks noit ruttui pudoteta jos meinaa tehoo lisää täh?

NIIN!! Mutta, kun ei älyä suotu, joutuu vapareiden kanssa pelaamaan! Enemmän, kuin :turbobusa: rahat jo vapariin mennyt, ja tehoa melkein 100 hp:a vähemmän kuin turbossa!!!! :pääseinään:
KIITTI vinkistä, onko muilla hyviä ideoita?


:p :p

Lähetetty: 22 Syys 2006, 22:03
Kirjoittaja Fastard
Aikanaan pidin GSXR 1100w mallissa tuota 13:1 puristusuhdetta ja sylinterit oli putkitettu ylikokoon. Siinä moottorissa tuli ongelmia juurikin tuon lämmön kanssa. Happea kun antoi reippaasti koneelle alkoi putket elämään ja sen seurauksena öljyt ja nesteet sekaisin harvasen viikko+kannentiivisteet paukkui. Pari kesää jaksoin taistella ongelmien kanssa, jonka jälkeen myin pyörän pois alle markkinahinnan. Paremmilla polttoaineilla olisi varmaan toiminutkin mutta ei todellakaan 98 pumppubensalla. Oli isommat termarit/manuaaliset flektin kytkimet. Ei vaikuttanut.
Voihan se olla että sulla tulee toimimaan se ihan hyvin mutta pelottavan lähellä sylinterit on jo vakionakin toisiaan.

Tämä vain omana kokemuksena :vilkutus:




Edited By Fastard on 1158951891

Lähetetty: 22 Syys 2006, 22:13
Kirjoittaja BussiJussi
2,9mm riittää!? On ne olllut jo aikasemminkin ajossa, joten pitäs toimii. Taidan kokeilla sitä Civic/Accord anturia, ei tarviis napeilla pelata!

Lähetetty: 23 Syys 2006, 01:04
Kirjoittaja 112-1115653992
no eihän se ongelma ookkaan startti vaan virran puute.tietty jos kyhäät toisen akun katteitten sisään niin kyl se siitä........vai mopoissa :pylly: tuloksia pöytään ennen ku henkselit paukkuu
pysy vaan siellä n.12:1 rutuissa,sopivilla nokilla sekin riittää
ja lievää lämmön nousua saa aikaseksi noillakin..... tämä kaikki omasta kokemuksesta




Edited By pete1 on 1158962678

Lähetetty: 23 Syys 2006, 09:30
Kirjoittaja 107-1089231881
pete1 kirjoitti:no eihän se ongelma ookkaan startti vaan virran puute.tietty jos kyhäät toisen akun katteitten sisään niin kyl se siitä........vai mopoissa :pylly: tuloksia pöytään ennen ku henkselit paukkuu
pysy vaan siellä n.12:1 rutuissa,sopivilla nokilla sekin riittää
ja lievää lämmön nousua saa aikaseksi noillakin..... tämä kaikki omasta kokemuksesta
Hmm.. eipäs viisastella turhaan :shocked:
Tää Bussi Jussin paketti toimii kyllä, siitä on tieto :D
Ei oo ollu startti ongelmii ja lähtee käyntiin yhdellä akulla.
:mosh:

Lähetetty: 23 Syys 2006, 12:10
Kirjoittaja BussiJussi
Palataan aiheeseen..... Löytyi (tilaamalla) autotarvike liikkeestä Honda Accord/Civic anturi. 88-93 asteinen. Kunhan saan sen ens viikolla, laitan tietoja, kuis kävi, tai oli käymättä!




:p :p

Lähetetty: 23 Syys 2006, 12:44
Kirjoittaja tetsa
Omasta liittimestä piuhat irti ja pienet apikoliittimet tilalle ja teippiä ympäri. Termariakin voi vähän muokata kun nappaa sen pienen irtohelistimen poikki ja poraa viereen pari samankokosta reikää ja tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.

Lähetetty: 23 Syys 2006, 13:12
Kirjoittaja BussiJussi
tetsa kirjoitti:Omasta liittimestä piuhat irti ja pienet apikoliittimet tilalle ja teippiä ympäri. Termariakin voi vähän muokata kun nappaa sen pienen irtohelistimen poikki ja poraa viereen pari samankokosta reikää ja tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.
Mahtuuko toinen flekti paikoilleen? Mietin itsekin ko asiaa, mutta pyörä palasina EI osaa arvioida mahtuuko! Ja tietty se Muzzyn propelli kans ois pro! Ois tarkotus ens kesänä "lähtee lämpimään", joten jäähdytys sais toimii.

Lähetetty: 23 Syys 2006, 13:35
Kirjoittaja böltsi
just mietin itenkin eiköhän jampan mylly oo jo testattu :oops: edit.17.10 leikkauspöydälle :shocked: ei vielä mut kohta pelottaa.... :shocked: :shocked: :shocked:

Lähetetty: 23 Syys 2006, 13:38
Kirjoittaja 74-1093961235
Asiaan liittyen, onko porukalla kokemusta miten esim. 12-13 rutuilla lämmöt kestää kurissa kovassa rata-ajossa? Onko ongelmia?

Lähetetty: 23 Syys 2006, 17:53
Kirjoittaja tetsa
Jotain 02-04 1000 kikserin flektei käyttäneen toisena. Kannattaa laittaa kytkin niin saat flektin ajoissa pyörii jos lämpöses maassa juutut ruuhkaan ni pysyy vähä paremmin lämmöt aisois.