Sivu 1/1

Lähetetty: 07 Syys 2006, 18:55
Kirjoittaja Jone
Kaasuläppiä synkronoideissa tuli huomatuksi, että nostaa Busa lämpöjä kyllä aika helposti, kun paikallaan joutuu käyttään ja aikaa menee tuuskatessa. Toki flekti pitää lämpöjä kurissa, mutta silti.

Mites ootte tehneet? Olisko parempi, että aloittaa säädöt ihan kylmällä koneella eikä aja sitä ensin lämpimäksi. Synkronointi ilmeisesti kuitenkin suositellaan tehtäväksi lämpimällä koneella, jos oikein olen käsittänyt.PetriK on vissiin ainakin hyvin perillä aiheesta? Ja muutkin tietysti. :p Paitsi minä.

Lähetetty: 08 Syys 2006, 21:07
Kirjoittaja tetsa
Ilman katteita pysyy lämmöt paremmin aisoissa, mutta oma homma repiä katteita irti.

Lähetetty: 09 Syys 2006, 14:34
Kirjoittaja Jone
tetsa kirjoitti:Ilman katteita pysyy lämmöt paremmin aisoissa, mutta oma homma repiä katteita irti.

Näin on. Eka yrittämällä en alkanu kuitenkaan katteita irrottaan, kun on muuten sellanen homma, että selviytyy vähällä purkamisella. Päädyin sitten vaan jäähdyttelemään välillä konetta siinä vaiheessa, kun alko flektia pyörittämään lähes jatkuvasti. Pääasiassa puolessa mittarissahan tuo lämpö pysyy paikallaan, mutta pitempään käyttäessä alkaa lämmöt hiljalleen kohota, jolloin katsoin paremmaksi jäähdytellä. Viisain varmaan on aloittaa homma aivan kylmällä koneella jatkossa. Ja eihän tuossa synkronoinnissa kauaa mene, kun sen osaa. :D




Edited By Jone on 1157801728

Lähetetty: 27 Syys 2006, 16:09
Kirjoittaja gsxr
Pitäs itsekin suorittaa tuo synkronointi eli eikös se ole vaan niin että synkronointimittarien letkut kiinni niihin ruiskurunkojen natsoihin ja painekotelo (minun tapauksessani) irti että pääsee käsiksi niihin säätöruuveihin ja sitten tyhjäkäynnillä säätää ruuveja siten että kaikki mittarit näyttää samaa lukemaa. Ruuvit siinä ruiskurunkojen välissä. Eikö vain?

Lähetetty: 27 Syys 2006, 18:39
Kirjoittaja Jone
Tästä hieman kelaamalla löytyy kattavat ohjeet.

Lähetetty: 27 Syys 2006, 20:26
Kirjoittaja gsxr
No niinpä näytti löytyvän, kiitos!! :D