Sivu 1/2
Lähetetty: 22 Huhti 2006, 10:31
Kirjoittaja race
:O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään.....
Lähetetty: 22 Huhti 2006, 10:36
Kirjoittaja jarim
Tuskin haittaa jos pintakaasualuetta hieman rikastaa. Käynti tasaantuu.
Lähetetty: 22 Huhti 2006, 17:30
Kirjoittaja BussiJussi
race kirjoitti::O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään.....
Kujolta löytyy apu, että alkaa OIKEESTI nykiä!!
:rasberry:
:p :p
Lähetetty: 22 Huhti 2006, 19:58
Kirjoittaja Kujo
Joo, ehdottomasti kannattaa laskea puristussuhdetta, ei nyki alakierroksilla, toimii kuin junan vessa. Parilla pako- ja imupuolen modilla taas saadaan ylärekisteri ruttujen laskusta huolimatta sille tasolle minne kuuluukin, eli siihen riskirajan alapuolelle.
Lähetetty: 23 Huhti 2006, 10:05
Kirjoittaja race
..no diiiii...parempi kait tuo nykiminen kun ranteiden venyminen... ja mitään en ala laskemaan :rasberry:
Lähetetty: 05 Elo 2006, 14:22
Kirjoittaja 106-1154289781
race kirjoitti::O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään.....
Miten sun Race kävi sen nykimisen kanssa ? eli nykikö se uusi -06 heti alkuunsa ja säädätitkö sitä ? Minulla on nyt viikon ollut tuo -06 ja se on pintakaasulla melko nyppimistä. (menisikö vai eikö) kaikilla muilla alueilla pelaa kuin unelma. Kierrosluvulla tai vaihteella ei ole merkitystä vaan alle 90km/h nopeudella ja pintakaasulla. Pystyykö tuota ruiskua säätämään normaali merkkihuolto (Tampereella RM-Heino) vai täytyykö viedä erikoispajalle (täällä Tampereella esim.Bike-Doctor) Korjaantuuko homma pelkällä säädöllä siis....
Lähetetty: 05 Elo 2006, 18:46
Kirjoittaja race
...en ole "joutanut" käyttämään mutta kovasti ainakin kaikki tuon ruiskun säätämisen puolesta puhuvat..ja ainakin itse veisin tuonne bike-doctorin säätöön ennemmin....
Lähetetty: 05 Elo 2006, 20:39
Kirjoittaja suiza
Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan
Lähetetty: 05 Elo 2006, 20:57
Kirjoittaja Jone
suiza kirjoitti:Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan
Se on kumma kun eivät jo tehtaalla säädä Suomeenkin sopivaksi? Joka Suzukissa sama juttu.Kaverin V-Strom rykii ja toisen kaveri SV myös. Tuskin tuo nyt saastemääräyksiin tökkää? ???
Lähetetty: 05 Elo 2006, 23:26
Kirjoittaja 84-1131181311
Mulla -05 joka ensi leimattiin tossa vapun tienoolla.. No joka tapauksessa minkään näköistä nykimistä tms. ei ole esiintynyt eikä ylimääräisiä säätöjä ole minun tietämykseen huolloissa tehty. En tiedä onko sillä, että pyörä on harmaatuontia jotain väliä, tuskin kun ensi savut pöräytin siitä itse ulos..
Lähetetty: 06 Elo 2006, 13:11
Kirjoittaja 106-1154289781
suiza kirjoitti:Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan
Kiitos jätkät taas !!! Täytyy mennä säädättämään tuota omaa boxia. Ei se nykiminen yksin ajaessa niin häiritse, kun voi ajaa "vapaasti" mutta kun vaimo hyppää tarakalle niin täytyisi antaa tasaista kyytiä...you know niin.. ja olen samaa miettinyt, miksi näitä säätöjä ei voi tehdä jo ennen asiakkaalle pyörän luovutusta. Siinä moni pettyy kaupunkiajon "vaikeuteen" ja Suzukin maine kärsii turhaan. Toki tämä nypyttäminen ei vaivaa kavereita joilla on kaksi asentoa kaasussa. Laittelen tietoa kuinka säädättämisessä on käynyt ...... J.P
Lähetetty: 07 Elo 2006, 20:51
Kirjoittaja 106-1154289781
Säädätin Bike Doctorilla Tampereella nyt tuota omaa boxia <3000rp/m aluetta ja se auttoi pirusti. Sen lisäksi havaitsin että ketjut olivat hieman liian löysällä ja sitä kautta homma vielä kertaantui. Pienestä se on kiinni. Nyt vaan iski PC -ja pönttökuume herra tohtorin pidettyä myyntipuheen. Täytyy nyt saada mittariin muutama tuhat ensin, kun vermeitä ei kuulemma kannata sissäänajossa olevaan asentaa. Tämä koko nykimisjuttu johtuu kuulemma siitä että seos on liian laihalla päästönormien takia ? (muuten ei menisi Suzukit läpi) P.S Palvelu ja ammattitaito Bike Doctorilla on parasta mitä tällä alalla olen törmännyt. Kiitti vinkistä Jardze
Edited By jussibussi on 1154973243
Lähetetty: 07 Elo 2006, 22:41
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. omituista mun uutukainen K6 pelää loistavasti
Ei nypytyksiä, keskikulutus 5,5 l /100 km, 8500 km matkalla