Lähetetty: 20 Loka 2004, 07:54
Nonni! Nyt on sitte Bussekulta tallissa nukkumassa. Mutta että topicciin.
Vein siis Busan n. 24 tkm:n huoltoon tässä ennen talvea ja siellä havaitsivat kytkimen työsylinterin tiivisteen falskanneen isosti. Soittelivat, että haluavat vaihtaa sen ja ihmeteltyäni syytä noinkin uudehkossa pyörässä tekivät siittä takuuasian (mäntäkin oli liikkunut vinossa hankaumajäljistä päätellen). Näinpä Suzukilta tuli takuuseen uus sylinteri tiivisteineen ja jousineen ja se laitettiin kiinni. Toki vein MiksaKin suojalaipankin heille...
Eilen sitten pyörää hakiessani kertoilivat, että Suzuki on muuttanut ko. värkkien rakennetta; nyt niissä uudentyyppisissäkin osissa on jonkinlainen suojalevy/laippa jo valmiina. Sanoivat siitä huolimatta laittaneensa (suorastaan halvaksi ihmettelemänsä) MiksaK Originalin paikalleen, tukee kuulemma paremmin jotain vipua (männän vartta vissiin?).
Pointti on siis se, että Suzukikin on näköjään huomannut tämän pikku suunnittelun kukkasen, koska ovat rakennetta muuttaneet. Ongelman aiemmin ratkaisseelle MiksaKille
Vein siis Busan n. 24 tkm:n huoltoon tässä ennen talvea ja siellä havaitsivat kytkimen työsylinterin tiivisteen falskanneen isosti. Soittelivat, että haluavat vaihtaa sen ja ihmeteltyäni syytä noinkin uudehkossa pyörässä tekivät siittä takuuasian (mäntäkin oli liikkunut vinossa hankaumajäljistä päätellen). Näinpä Suzukilta tuli takuuseen uus sylinteri tiivisteineen ja jousineen ja se laitettiin kiinni. Toki vein MiksaKin suojalaipankin heille...
Eilen sitten pyörää hakiessani kertoilivat, että Suzuki on muuttanut ko. värkkien rakennetta; nyt niissä uudentyyppisissäkin osissa on jonkinlainen suojalevy/laippa jo valmiina. Sanoivat siitä huolimatta laittaneensa (suorastaan halvaksi ihmettelemänsä) MiksaK Originalin paikalleen, tukee kuulemma paremmin jotain vipua (männän vartta vissiin?).
Pointti on siis se, että Suzukikin on näköjään huomannut tämän pikku suunnittelun kukkasen, koska ovat rakennetta muuttaneet. Ongelman aiemmin ratkaisseelle MiksaKille
